Macbook Repair - Mecnote

Cari Model Mac

Ahad, 12 Mei 2019



"Apple Insider bocor iPhone XR2 baru yang buruk"  


Apple sedang bertengkar dengan beberapa tuduhan yang serius sekarang juga ketika mengambil alih reka bentuk iPhone 11 yang hodoh itu. Berita baiknya ialah iPhone XR2 memandang bahagian itu. Sehingga kini.

Apple iPhone XR2 renders show a needlessly big rear camera hump


 
Superseding apa yang kami fikir kami tahu dan melukis gambar yang terang adalah Steve Hemmerstoffer (aka OnLeaks), orang dalam Apple yang paling tepat di dunia. Apa masalahnya? Apple telah memutuskan untuk memindahkan ciri paling buruk dari iPhone 11 ke iPhone XR2 dan ia tidak masuk akal.

Bekerja dengan pricebaba, pembuat Hemmerstoffer menunjukkan bahawa Apple akan membawa bump kamera persegi besar yang menonjol dari iPhone 11 ke bahagian belakang iPhone XR2. Tidak seperti iPhone 11, bagaimanapun, yang sekurang-kurangnya mengisi kekacauan ini dengan pelbagai kamera tiga kali ganda, iPhone XR2 akan mempunyai kamera dua dan meninggalkan sisa bonggol sebagai ruang mati. Ia seperti Apple mahu menjimatkan wang dengan menggunakan semula acuan, itu keputusan yang mengejutkan.

Di samping itu, penyedia Hemmerstoffer menunjukkan iPhone XR2 (nama TBC, iPhone 11R juga disebutkan) akan mengekalkan kucingan depan yang lebih tebal dari pendahulunya. Ini kerana Apple akan sekali lagi berpegang dengan panel LCD resolusi rendah, dan bukannya berpindah ke OLED (suis yang dijangka berlaku pada tahun 2020).
 
Berita baik? Apple mengekalkan kemasan warna yang sama seperti iPhone XR dan, bagi ramai, saya mengesyaki kamera dua akan cukup, dengan pengguna gembira untuk melangkau modul sudut lebar baru sebagai pertukaran untuk menjimatkan beberapa ratus dolar.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan