Macbook Repair - Mecnote: Quality Terbaik daripada #TeamMecnote

Cari Model Mac

Selasa, 29 Januari 2019

Quality Terbaik daripada #TeamMecnote


"Tuan Raja Luqman , Ampang" - Tempat Dia Pun..

Tuan Luqman datang daripada Ampang . Singgah ke Mecnote Bangi, Asalnya ada isu Slow pada Macbook Beliau , Kemudian beliau hantar Checking dan Diagnose di Mecnote. Beliau pun bingung kenapa macbook beliau sesangat sangat. Sanggup Tuan Luqman datang daripada Ampang ke Seksyen 3 Bangi semata mata nak Macbook beliau laju semula. Tapi apa yang jadi lepas tu?.. (Tonton dahulu video diatas)

Tuan Raja Luqman sangat menitik berat soal Kualiti alat ganti pada Macbook dan jaminan yang diberikan. Tapi Beliau sangat dengan kualiti barang dan Jaminan disini. Pada asalnya beliau ragu tapi setelah datang tempat Mecnote Studio Bangi , Beliau terkejut , apa yang buat Tuan Luqman rasa lain dari tempat lain. Jom kita tonton sampai habis.

Akhir sekali bila masa nak collect semula Mac Tuan Raja Luqman , Beliau banyak berikan pendapat seperti pelanggan lain kerana perasaannya. Apa yang dialami dan pengalaman yang dihadapi oleh Tuan Raja Luqman. Jom Kita Tonton sampai habis yang mana masih belum tonton sampai habis.. Memang Speechless.

Adios..


Ada masalah tanya kami - Tanya Tentang Mac 

Expert in Mac
Mecnote

Tiada ulasan:

Catat Ulasan