Macbook Repair - Mecnote: Dah Tanya Tempat Lain Tak Boleh Buat, Tapi Mecnote Boleh..

Cari Model Mac

Ahad, 27 Januari 2019

Dah Tanya Tempat Lain Tak Boleh Buat, Tapi Mecnote Boleh..


"Tuan Jasrul , Petaling Jaya" - Dah Tanya Tempat Lain Semua Tak Boleh Buat Tapi Sini ..

Tuan Jasrul merupakan pemilik iMac yang bagi kami sangat lama dan antik kerana sudah tamat sokongan perisian bagi model iMac ini. Tapi Tuan Jasrul ada masalah dengan iMac ya yang mana HDD ya sudah lama dan tidak dapat perform dengan laju lagi. Jadi Beliau banyak bertanya di Fesbuk untuk menanyakan siapa yang dapat membantu masalah beliau.

Ramai dah Tuan Jasrul tanya , dan ramai bercakap tak boleh bantunya dan tak boleh repair atau Upgrade model iMac nya kerana model terlalu lama. Tapi Tuan Jasrul mencuba nasib repair dan Upgrade iMac ya disini. Kita juga mintakan Tuan Jasrul dari Petaling Jaya untuk datang ke Mecnote Sri Gombak untuk diagnose. Adakah team Mecnote dapat bantu Nasib iMac Tuan Jasrul yang model ye tahun 2006. Jom Layan Video Diatas Dulu.


Akhir sekali bila masa nak collect semula iMac Tuan Jasrul , Beliau tidak banyak berikan pendapat seperti pelanggan lain kerana perasaannya. Apa yang dialami dan pengalaman yang dihadapi oleh Tuan Jasrul. Jom Kita Tonton sampai habis yang mana masih belum tonton sampai habis.. Memang Speechless.

Nasib iMac Tuan Jasrul , Mecnote dah pun.. Satu Ayat dari Tuan Jasrul sahaja dapat keluarkan untuk Tim Mecnote. Adios..


Ada masalah tanya kami - Tanya Tentang Mac 

Expert in Mac
Mecnote

Tiada ulasan:

Catat Ulasan