Macbook Repair - Mecnote: Pendapat Peribadi ,Ini Yang Paling Penting Pada Zaman Ni D2D, Setakat in...

Cari Model Mac

Jumaat, 25 Januari 2019

Pendapat Peribadi ,Ini Yang Paling Penting Pada Zaman Ni D2D, Setakat in...


"Tuan Halim dari Setapak  " - Ini Antara Servis Paling Baik Yg Pernah Sya Dapat.


Tn. Halim merupakan pengguna Macbook Pro tahun 2012, Disebabkan beliau selalu menggunakan Multitasking task menjadi isu pada beliau sangat susah dan lambat juga SLOW Sangat untuk buat Kerja. Nak Start, Nak Loading pun ambil masa. Sehinggalah Tuan Halim Nampak Mecnote Setapak , beliau cuba Contact dan minta untuk check. Tapi Team Mecnote menghantar Specialist untuk Diagnose Face To Face..

Jauh dan tak sempat maybe mungkin salah satu sebab Tuan Halim ini mengambil kesempatan mencuba sendiri salah satu servis dari Mecnote iaitu team Pickup and Delivery Macbook Repair di Lembah Klang ini. Last sekali , beliau ada ikhlas berikan pendapat yang servis ni servis yang terbaik yang beliau pernah dapat dan recommended korang mencari tempat repair Mac.

Jadi Tn. Halim yang dari Setapak ,  ni menghubungi Specialist Mecnote  Setapak dengan isu pada macbooknya bermasalah....Specialist Datang Ambil plus tolong Hantar pada saya sndiri Sekarang dah solve . Dengarkan pengakuan beliau amat yang berpuas hati dengan Mecnote. Jom Saksikan apa yang Tuan Halim nak review.. Cer KLIK Play. Video Diatas.


Ada masalah tanya kami - Tanya Tentang Mac 
Expert in Mac
Mecnote

Tiada ulasan:

Catat Ulasan