Macbook Repair - Mecnote: Lembab, Lambat .. Dan Baik Hati , Apa Pula Kali ini?

Cari Model Mac

Jumaat, 25 Januari 2019

Lembab, Lambat .. Dan Baik Hati , Apa Pula Kali ini?




"Tuan Faiz dari Batu Caves  " - Lembab.. Lambat.. Dan Baik Hati , Apa Pulak Kali ini..


Tn. Faiz datang dari Batu Caves Selangor menghubungi Unit On-Site Specialist Request Dari Mecnote Setapak untuk selesaikan problem Macbook beliau. Beliau terkejut even dengan servis Crew sangat Baik hati (tengok apa lagi dikatakan beliau) , Specialist Mecnote kali ini bantu kan Macbook nya dan selesai masalahnya dan sangat selesa berurusan dengan Mecnote dan sudah terbiasa memilih Mecnote untuk menjadikan mudah yang boleh menyelesaikan apa-apa masalah mengenai produk Apple ini.Walaupun baru First Time. 

Jauh dan tak sempat maybe mungkin salah satu sebab Tuan Faiz ini mengambil kesempatan mencuba sendiri salah satu servis dari Mecnote iaitu team Pickup and Delivery Macbook Repair di Lembah Klang ini. Last sekali 5-stars recommended korang mencari tempat repair Mac.

Jadi Tn. Faiz yang dari Batu Caves ,  ni menghubungi Specialist Mecnote dengan isu pada macbooknya bermasalah....Specialist Datang Ambil plus tolong Hantar pada saya sndiri Sekarang dah solve . Dengarkan pengakuan beliau amat yang berpuas hati dengan Mecnote. Jom Saksikan apa yang Tuan Faiz nak review.. Cer KLIK Play. Video Diatas.


Ada masalah tanya kami - Tanya Tentang Mac 
Expert in Mac
Mecnote

Tiada ulasan:

Catat Ulasan