Macbook Repair - Mecnote

Cari Model Mac

Sabtu, 10 Februari 2018

Xiaomi Memperkenalkan “Mi Laser 

Projektor”

Image result for Mi Laser Projector”

Xiaomi bukan sahaja berinovasi dalam perniagaan telefon pintar, mereka juga berinovasi dalam pelbagai peranti teknologi lain, Yang terbaru adalah projektor yang membawa keupayaan laser pintar. anak syarikat bernama Xiaomi Mijia yang menumpukan kepada pembuatan peranti teknologi selain daripada telefon pintar membuat inovasi dalam bentuk projektor yang dinamakan Projector MI Laser.


Projek Laser Xiaomi Mi dikatakan mempunyai usia sehingga 25 ribu jam. Di samping itu peranti itu juga dimasukkan teknologi canggih yang ditemui dari syarikat penyelidikan Texas Instruments dan Guangfeng Photoelectric R & D.


Related imageBaca Juga: Cara Mudah Meningkatkan Isyarat HP
Ini adalah Keupayaan Laser Xiaomi Mi Dilancarkan Projektor Baru
Apabila dilihat dari video yang dimuat naik oleh Lihat Gadget, Projek Laser Xiaomi Mi mempunyai bentuk seperti projektor secara umum. Ia mempunyai jarak jauh dan seluruh badan berwarna putih. Xiaomi dan Mijia sendiri mendakwa bahawa kualiti imej yang dikeluarkan oleh Projektornya boleh mempunyai nisbah cahaya merah sehingga 16% hingga 18%. Kemudian tahap gamut warna yang luas, warna kuasi adalah memuaskan, berbeza sama dengan skrin studio sinema yang mempunyai 3000 hingga 1.

Bukan itu sahaja, Projektor Laser Xiaomi Mi juga mempunyai kecerahan sumber cahaya yang mencapai 5000 lumen. Inilah sebabnya mengapa projektor Xiaomi adalah setanding dengan skrin teater. Satu-satunya perbezaan adalah bahawa projektor Xiaomi ini menyalakan cahaya yang diterangi secara langsung. Jadi mata anda boleh dilindungi dengan lebih baik daripada sinaran skrin yang dicerminkan.


Macbook / Laptop Rosak , Tanya Kami .. Dimana Kami? - ( Seri Kembangan Outlet )


 - 5 Minit Dari Kinrara
- 10 Minit Dari Cheras , Putrajaya
- 15 Minit Dari Puchong 
- 20 Minit Dari KL 
- 25 Minit Dari Bangsar







Macnote Studio Seri Kembangan

Lot G.45 , Bazaar Rakyat PKPS,

Jalan Putra Permai 5/4,
Bandar Putra Permai,
4330 Seri Kembangan, Selangor

Waze  : Bazaar Rakyat PKPS

Google Maps : Bazaar Rakyat PKPS
E-mail  : macbookstationsk@gmail.com

Phone  : 03-8938 2344 /0105267005
Tel : 0105267005

Landmark : Cari Hotel M Design ( Tengok Gambar Diatas)

Waktu Operasi : Isnin - Ahad (10 a.m. - 9 p.m.) Setiap Hari

Tiada ulasan:

Catat Ulasan