Macbook Repair - Mecnote: Apa Yang Diharapkan Dari Perbaikan Laptop

Cari Model Mac

Isnin, 8 Januari 2018

Apa Yang Diharapkan Dari Perbaikan Laptop

Apa Yang Diharapkan Dari Perbaikan Laptop

 

Kerosakan pada komputer riba anda boleh menghancurkan-satu minit, anda melayari web, dan seterusnya, skrin kosong. Walaupun beberapa masalah boleh diselesaikan di rumah, kes yang lebih serius memerlukan perbaikan komputer riba. MACNOTE STUDIO menawarkan panduan berikut untuk membersihkan kekeliruan anda.

Salah satu sebab yang paling jelas anda memerlukan perbaikan komputer riba adalah masalah fizikal dengan perkakasan anda. Ini boleh menjadi skrin yang rosak, trackpad dengan butang tetikus yang rosak, atau papan kekunci yang rosak. Sesetengah kerosakan juga boleh berlaku dan menyebabkan masalah operasi.

Jika komputer anda tidak dapat mencari kad Wi-Fi anda, ia boleh rosak. Sekiranya anda baru sahaja menurunkan komputer anda, anda mungkin telah merosakkan papan induk. Semua isu-isu fizikal perlu diperiksa oleh seorang profesional sebelum kami dapat diselesaikan. Dalam banyak kes, kami boleh mencadangkan penyelesaian yang akan membantu anda mengelakkan membeli komputer riba baru.

komputer riba Masa, masalah motherboard atau pemproses mungkin menjamin perkhidmatan pemulihan data. Jika anda tidak dapat mencari fail penting, foto kegemaran, atau dokumen penting, lihat profesional pembaikan komputer riba secepat mungkin.

Apabila anda membawa komputer riba anda, jelaskan masalah itu kepada juruteknik sebaik yang anda boleh. Anda akan ditanya apabila masalah itu bermula, jika ada sesuatu yang berlaku pada komputer riba yang mungkin menyumbang kepada masalah itu, berapa umurnya, dan soalan-soalan lain yang akan membantu pakar dalam penilaian kami. Anda juga akan menerima anggaran dan garis masa umum apabila komputer riba anda akan siap untuk pickup. Pembaikan boleh mengambil masa, jadi bersabarlah dan sediakan akses kepada komputer lain dalam masa yang sama.


Jika komputer riba anda telah bertindak pelik, beralih kepada pakar di MACNOTE STUDIO. Kami telah melakukan pembaikan komputer riba dan menyelenggara komputer selama bertahun-tahun. Kami bangga dengan penjagaan yang kami ambil dengan perkakasan pelanggan masing-masing, memastikan penetapan cepat pada harga yang berpatutan. Hubungi kami hari ini di 03 6177 0131 untuk menjelaskan masalah komputer riba anda, atau lawati laman web kami untuk mengetahui lebih lanjut.


Untuk mengatahui lebih lanjut silalah lawati website kami di Macnote Studio


Tak tahu dimana lokasi MACNOTE Gombak?


Anda boleh hubungi kami melalui:
                         


Anda amat dialu-alu datang terus ke MACNOTE di Gombak:


KAMI DI GOMBAK ( BERDEKATAN GIANT BT CAVES DAN MCD SERI GOMBAK)
- 10 MINIT DARI KEPONG DAN SELAYANG
- 15 MINIT DARI SETAPAK DAN SENTUL
- 25 MINIT DARI BANGSAR DAN AMPANG 
- 30 MINIT DARI PUCHONG DAMANSARA DAN CHERAS





Ez Bro



Tiada ulasan:

Catat Ulasan