Macbook Repair - Mecnote: Adakah Hard Drive anda Crash?

Cari Model Mac

Rabu, 10 Januari 2018

Adakah Hard Drive anda Crash?

Adakah Hard Drive anda Crash?


Terdapat dua pendekatan asas untuk pemulihan data: satu yang mengutamakan pemulihan fail, dan satu lagi untuk pemacu keras dan sistem operasi secara keseluruhan. Umur dan keadaan pengaruh komputer anda yang akan menjadi tindakan terbaik.

Pemulihan data Kehilangan data pada mesin yang lebih tua sering boleh dikaitkan dengan masalah mekanikal yang merosot yang datang dengan usia. Sekiranya anda perasan komputer anda tidak sepaham seperti biasa, lebih baik fokus untuk mendapatkan sebanyak mungkin fail. Pemacu keras perlu dihidupkan dan dinaik taraf selepasnya. Walau bagaimanapun, masa juga merupakan faktor penting. Semakin cepat anda mengendalikan kemalangan, semakin baik kemungkinan pemulihan data anda.

Untuk mengelakkan situasi di mana pemulihan data adalah satu-satunya cara untuk mendapatkan semula fail yang hilang, anda perlu membuat sandaran data anda secara rutin. Dan dengan pelbagai program sandaran data yang mampu dimiliki dan mudah digunakan sekarang, ini lebih mudah berbanding sebelum ini. Anda boleh menolak fail anda ke sistem berasaskan awan dalam talian atau menghantarnya ke cakera keras luaran. Bergantung kepada cara anda menggunakan komputer anda dan jenis fail yang anda simpan, anda mungkin ingin mempertimbangkan gabungan kedua-duanya.



Bagi sesiapa di kawasan Gombak yang memerlukan bantuan pemulihan data, hubungi MACNOTE STUDIO hari ini di03-6177 0131. Terima kasih kepada kakitangan pakar mereka, tahun perkhidmatan, dan masa pusingan yang cepat, anda tahu anda boleh mempercayai mereka. Mereka juga mempunyai tawaran kupon di laman web mereka, jadi jangan teragak-agak untuk menghubungi mereka!


Untuk mengatahui lebih lanjut silalah lawati website kami di Macnote Studio


Tak tahu dimana lokasi MACNOTE Gombak?


Anda boleh hubungi kami melalui:
                         


Anda amat dialu-alu datang terus ke MACNOTE di Gombak:


KAMI DI GOMBAK ( BERDEKATAN GIANT BT CAVES DAN MCD SERI GOMBAK)
- 10 MINIT DARI KEPONG DAN SELAYANG
- 15 MINIT DARI SETAPAK DAN SENTUL
- 25 MINIT DARI BANGSAR DAN AMPANG 
- 30 MINIT DARI PUCHONG DAMANSARA DAN CHERAS





Ez Bro




Tiada ulasan:

Catat Ulasan