Macbook Repair - Mecnote: 10 Keyboard Mechanical Terbaik Untuk Gaming – Part 1

Cari Model Mac

Ahad, 10 Disember 2017

10 Keyboard Mechanical Terbaik Untuk Gaming – Part 1

10 Keyboard Mechanical Terbaik Untuk Gaming – Part 1

Anda mungkin berfikir keyboard gaming adalah keyboard gaming, tetapi apa yang anda tidak tahu adalah bukan semua keyboard gaming yang dicipta sama rata (equal).
Walaupun sesetengah daripadanya mempunyai chiclets (butang kekunci) ringkas, kebanyakan keyboard gaming adalah mekanikal (meskipun ada keyboard yang menggunakan kedua-dua jenis gabungan seperti Razer Ornata). Oleh itu mereka menawarkan pengalaman menaip dan gaming yang lebih memuaskan.
Dalam masa yang sama, keyboard gaming yang terbaik adalah yang selesa untuk digunakan, tidak hanya untuk gaming, tetapi untuk sesi menaip yang lama. Atas sebab itu, ia adalah penting dan perlu diingat jenis switch keyboard yang anda gunakan.
Tanya diri anda, adakah anda mahu semua orang di dalam bilik untuk mendengar setiap kekunci keyboard yang anda tekan? Jika tidak anda boleh memilih mechanical keyboard yang lebih senyap seperti Cherry MX Blue.
Terdapat banyak pilihan lain yang perlu dipertimbangkan, dan banyak dari keyboard gaming yang berada di pasaran membekalkan ciri-ciri yang berbeza-beza.
Berikut adalah 10 jenis mechanical keyboard terbaik untuk gaming.
1. LOGITECH G413 Carbon
Bergaya, Murah, Responsif
Interface: Wired | Keyboard backlighting: Yes | Programmable keys: No
+ Sofistikated (canggih)
+ Reka bentuk halus pada switch mechanical
– Tiada butang media
– slow USB 2.0
Dalam beberapa tahun kebelakangan ini. Logitech banyak menumpukan dan mengeluarkan ciri-ciri keyboard yang high-end, dan peralatan yang canggih. Tapi ini semua berubah dengan Carbon G413mechanical keyboard ini mengorbankan RGB backlighting dan kekunci macro menjadikan harga keyboard ini berpatutan.
Dengan penampilan low profile, ia kelihatan kurang menarik berbanding dengan mechanical keyboard yang lain jika dibandingkan, tetapi Logitech G413 Carbon menggunakan teknologi magnesium-alloy.
2. Razer BlackWidow Chroma V2
Sesuai untuk Online Gaming
Interface: Wired | Keyboard backlighting: Yes | Programmable keys: 5
+ Switch Mechanical yang hebat
+ Tempat rehat pergelangan tanyan yang selesa
– Agak mahal
– Satu USB Slot
keyboard ini datang sekali dengan tempat dimana anda boleh merehatkan pergelangan tangan yang boleh di tanggalkan. ini merupakan option untuk keyboard Razer BlackWidow Chroma V2. kelebihan lain keyboard ini juga mempunyai 5 fungsi kekunci macro untuk in-game action permainan video.
tidak seperti BlackWidow X Chroma sebelumnya, BlackWidow Chroma V2 mempunyai anda pilihan antaranya Razer Green, Razer Orange dan Razer Yellow key switch, dan mempunyai pelbagai pilihan warna backlight, yang boleh diberikan pada setiap kekunci keyboard, corak dan animasi.
3. Topre Realforce RGB
Sesuai untuk Gaming dan Typing.
Interface: Wired | Keyboard backlighting: Yes | Programmable keys: Yes
+ Incredible Topre Keyswitch
+ Pencahayaan RGB  menarik
+ Kualiti binaan kukuh
+ gabungan teknologi Cherry MX dan Topre Keycaps
– tiada tempat rehat pergelangan tangan
– tidak termasuk dengan Keycaps puller
Ini adalah keyboard yang bagus sesuai untuk gamers dan juga menaip, dengan teknologi yang disedaikan pada keyboardtersebut, yang menawarkan maklum balas sentuhan yang baik berbanding dengan Cherry MX  (hampir sama dengan keyboard MX White).
Anda boleh menaip dalam satu hari dan hanya mengalami keletihan pada jari anda dengan Realforce RGB. Walaupun ia tidak datang dengan tempat rehat untuk pergelangan tangan.
Keyboard Realforce RGB, yang datang dengan kualiti yang tinggi kekunci PBT yang tebal, bagus untuk gaming kerana Topre menggunakan perisian yang baik dan pintar membolehkan anda untuk menukar kesesuai apabila anda menekan kekunci keyboard tersebut.
hasilnya ialah keyboard yang serba boleh yang sesuai dengan apa sahaja tugas yang anda ingin lakukan pada masa itu. dan, seperti Novatouch Cooler MasterRealforce RGB mempunyai batang keyswitch yang serasi dengan kedua-dua Topre dan Cherry MX keycaps, membolehkan anda untuk memotong dan menukar keycaps anda sesuka hati.
.


Untuk mengatahui lebih lanjut silalah lawati website kami di Macnote Studio


Tak tahu dimana lokasi MACNOTE Gombak?


Anda boleh hubungi kami melalui:
                         


Anda amat dialu-alu datang terus ke MACNOTE di Gombak:


KAMI DI GOMBAK ( BERDEKATAN GIANT BT CAVES DAN MCD SERI GOMBAK)
- 10 MINIT DARI KEPONG DAN SELAYANG
- 15 MINIT DARI SETAPAK DAN SENTUL
- 25 MINIT DARI BANGSAR DAN AMPANG 
- 30 MINIT DARI PUCHONG DAMANSARA DAN CHERAS





Ez Bro



Tiada ulasan:

Catat Ulasan