Mecnote : Macbook Pro/Air cepat panas dan berhabuk ? Perlu Service ?

Cari Model Mac

Wednesday, 17 November 2021

Macbook Pro/Air cepat panas dan berhabuk ? Perlu Service ?

SERVIS MACBOOK




Hi! Korang ada masalah macbook cepat panas? Baru guna macbook sekejap jeh dah panas..lepas tu kipas macbook korang pun rasa panas jugak bila berpusing..pelik kenapa tiba-tiba jadi panas..tahu tak punca dia apa?



Punca utama macbook korang jadi panas ialah macbook penuh dengan habuk..macam kat dalam gambar atas ni..banyak habuk "stuck" kat bahagian dalam macbook..jadi bila habuk "stuck" dalam macbook..haba pun terperangkap kt dalam tu..😖




Gambar kat atas ni pulak ialah proses membersihkan habuk yang ada dalam macbook..ataupun kita panggil sebagai servis..so bila dah bersihkan semua habuk..macbook korang dah tak rasa panas dah..boleh guna macam biasa 👍


Anda jangan risau, kami boleh servis macbook anda, Jika anda berminat untuk servis macbook, anda boleh ke kedai kami di Shah Alam. Kami akan berusaha untuk selesaikan masalah anda 😁😁😁



Jika anda sendiri ada masalah seperti masalah di atas atau masalah lain tentang iMac Tanya Kami




Anda dinasihatkan tonton hasil kerja kami sebelum berurusan dengan pihak kami - 101 hasil kerja Mecnote




Cari Kami ? Shah Alam..























Mecnote  ( Shah Alam )

No. 15, Jalan Keluli AK7/AK, 
Seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor
Operasi : 10pagi - 9malam ( Everyday Open)


Tel : 03-58922251Whatsapp : 013-531 6110Whatsapp chat : KLIK Sini



Landmard : Berdekatan dengan Bukit Raja dan Kilang Pharmaniaga
dan TAMCO berhadapan ZNZ Tijarah Sdn Bhd








by : Elfira

No comments:

Post a Comment