Mecnote : Iphone cannot on sebab LCD crack???

Cari Model Mac

Friday, 22 October 2021

Iphone cannot on sebab LCD crack???

 

REPLACEMENT LCD DAN BACKGLASS


Hi! Anda ada tak masalah backglass dengan lcd problem crack? Kalau dah crack teruk memang sah-sah dah tak boleh nak on..mesti anda tak tahu nak buat macam mana kan? 


Kalau tengok kat dalam gambar ni backglass dengan lcd iphone tu memang crack teruk..Kebiasaannya crack disebabkan jatuh..sebagai contoh jatuh daripada tingkat yang tinggi ataupun jatuh masa tengah ride motor..



Anda jangan risau, kami boleh repair LCD dan BACKGLASS iPhone anda, Jika anda berminat untuk menukar LCD dan BACKGLASS iPhone, anda boleh ke kedai kami di Shah Alam. Kami akan berusaha untuk selesaikan masalah anda.



Jika anda sendiri ada masalah seperti masalah di atas atau masalah lain tentang iMac? Tanya Kami




Anda dinasihatkan tonton hasil kerja kami sebelum berurusan dengan pihak kami - 101 hasil kerja Mecnote




Cari Kami ? Shah Alam..























Mecnote  ( Shah Alam )

No. 15, Jalan Keluli AK7/AK, 
Seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor
Operasi : 10pagi - 9malam ( Everyday Open)


Tel : 03-58922251Whatsapp : 013-531 6110Whatsapp chat : KLIK Sini



Landmard : Berdekatan dengan Bukit Raja dan Kilang Pharmaniaga
dan TAMCO berhadapan ZNZ Tijarah Sdn Bhd








by : Elfira

No comments:

Post a Comment