Mecnote : Eh ikan apa yang berenang tu?

Cari Model Mac

Tuesday, 17 September 2019

Eh ikan apa yang berenang tu?


Macbook pro A1278 terkena air



"Eh ikan keli berenang dalam board macbook laa"- Checking !





Isu air yang masuk ke dalam motherboard (mobo) ini sering berlaku kepada semua pengguna tidak kira macbook mahupun laptop. Aduh, tempat mana yang boleh betulkan ini.  Eh apa hal macbook tak boleh hidup ni, alamak macbook kena air pulak dah ini. Di mana hendak repair ini, kebanyakkan tidak selamat untuk hantar repair. Jika ada kemungkinan harganya tidak relevan dengan tahun macbook tersebut. 


Masalah ini kerap berlaku kepada pengguna akibat kecuaian daripada mereka sendiri. Selain itu juga masalah ini juga boleh berlaku di sebabkan oleh cuaca yang tidak menentu sejak kebelakangan ini, contohnya hujan secara tiba tiba. Penggunaan bag juga merupakan masalah yang boleh menyebabkan masalah mobo terkena air. Seeloknya pengguna  perlu mengguna bag yang bersesuain dengan macbook mahupun laptop.



Ya jangan risau, kami di sini sedia membantu anda. tanya kami berkaitan macbook, dengan senang hati kami membantu anda membaik pulih macbook anda. Kami cuba membaik pulih macbook anda tanpa menukar mobo macbook anda. 



Kenal Mecnote 

Sebab dorang hasil kerja mmg buat macbook je machines yang dorang pandai repair. Tengok dekat fesbuk mulanya. Bila tengok hasil kerja mcm power je dorang ni.










Mecnote Bangi (Boleh Waze


D-1-7 Jalan 3/38A, Seksyen 3 , 
Bandar Baru Bangi. (34.57 km)

43650 Bangi, Malaysia



Whatsapp Tanya Kami masalah Mac Anda



 Email.     : macnotesk@gmail.com 
Operasi : 10 pagi - 9.00 malam
(Everyday Open) 


Landmark : Dkt Petronas Seksyen 3 Sebelah Kasor 

detailing





ikut tanda arah banner kami. 

Wassap No Admin utk share location
60105267005




























No comments:

Post a Comment