Macbook Repair - Mecnote: Apple Macbook Pro dan Air ( 2019 ) mendapat markah tertinggi bagi jangka hayat bateri terbaik.

Cari Model Mac

Sabtu, 20 Julai 2019

Apple Macbook Pro dan Air ( 2019 ) mendapat markah tertinggi bagi jangka hayat bateri terbaik.

"Apple Macbook Pro & Air Versi 2019 Mendapat Markah Tertinggi bagi Jangka Hayat Bateri Terbaik"

By @radeonmbps. July 20, 2019 

Untuk MacBook Air, 10 jam hayat bateri adalah seperti yang dijangka. Tetapi untuk Macbook Pro quad-core yang baru, itu adalah suatu kejutan bagi pengguna mac. 





Apabila Apple mengumumkan kemas kini bagi MacBook Air dan MacBook Pro pada awal bulan Julai, kebanyakan perhatian telah diberi kepada perbezaan yang dapat dilihat : Harga yang lebih rendah bagi Macbook Air, Pro Touch Bar.Bagi Macbook Pro entry level dinaik taraf  dari dwi-teras ke pemproses quad-core.


Setiap Macbook sekarang menggunakan "Butterfly Keyboard".
Sememangnya, perkara pertama yang kami lihat dengan MacBook Air baru (sekarang RM400 lebih murah!) Dan MacBook Pro baru di uji beberapa kali dalam ujian bateri video streaming. Inilah hasilnya, keputusan jangka hayat bateri untuk MacBooks sebelumnya dan sampel komputer riba Windows 13-inci yang tinggi, Dell XPS 13.




Akhir sekali, bagi anda yang ini mencari macbook untuk bateri jangka hayat yang lama. Boleh dapatkan model yang terbaru versi 2019 ini di Apple Store. Sangat Recommended bagi pengguna document atau editing sekalipun. 



Sebarang pertanyaan dan masalah boleh hubungi kami.


Mecnote Studio Gombak (HQ)
No, Gombak, 15A, Jalan SG 1/6,
Taman Sri Gombak,
68100 Batu Caves,
Selangor.
Waze: Mecnote Studio - Repair Macbook Board Expert

Our location.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan