Macbook Repair - Mecnote

Cari Model Mac

Jumaat, 26 April 2019



"Bug di Apple App Store iTunes dan IOS dan menghentikan beberapa pengguna daripada memuat turun atau mengemas kini pembelian" - Bagaimana nak betulkan




Bilangan pengguna tidak diketahui pada masa ini tidak dapat membeli aplikasi baru atau memuat turun kemas kini kerana bug di App Store iOS Apple, dengan pengguna yang terpengaruh digesa untuk menerima syarat dan syarat baru dalam gelung tanpa batas.
A number of users are reporting seeing this prompt in an endless loop

Sebilangan pengguna melaporkan melihat gerak ini dalam gelung yang tidak berkesudahan

Syarat-syarat dan masalah-masalah yang mengatasi permasalahan bermula sekitar pukul 11 pagi. Waktu Timur pada 24 April, beberapa pelanggan App Store dan iTunes tidak dapat memuat turun apl baharu atau mendapatkan kemas kini kepada yang sedia ada. Ia tidak jelas berapa ramai orang yang terjejas, dan ada beberapa cadangan yang mungkin hanya melibatkan orang yang menggunakan sama ada versi beta awam atau pemaju iOS. Belum ada laporan mengenai isu yang sama dengan Mac App Store.


Kini sekitar 25 orang telah mengadu kepada Apple melalui akaun sokongannya di Twitter, tetapi syarikat itu masih belum bertindak balas. Halaman status sistem rasmi Apple melaporkan bahawa semua perkhidmatan tersedia, walaupun ia menyenaraikan beberapa masalah iCloud baru-baru ini dan yang tidak berkaitan yang dikatakan telah diselesaikan.

Anda boleh menekan Batal untuk keluar daripada gelung Terma dan Syarat ini, jadi anda tidak disekat daripada terus menggunakan peranti iOS anda dan apa sahaja aplikasi yang anda ada sekarang.

Kemas kini, 3:16 P.M. Masa Timur: Betulkan pelayan sisi sedang digunakan oleh Apple. AppleInsider telah dimaklumkan oleh Apple bahawa pengguna yang terpengaruh oleh masalah harus melihatnya diselesaikan oleh "penghujung hari."


Expert in Mac
Mecnote

 Mecnote (Gombak)

No.15a Jalan SG 1/6, 
Taman Sri Gombak,
68100 Batu Caves
Selangor, Malaysia
Waze: Mecnote
Landmark: McD Sri Gombak

Careline: 03-61770131
FB: Mecnote
Whatsapp: 01080025651

bit.ly/wasapgombak






Tiada ulasan:

Catat Ulasan