Macbook Repair - Mecnote: Saya Hanya Ada 24 Jam Sahaja!.. - Mr Eugene, Kedah

Cari Model Mac

Sabtu, 26 Januari 2019

Saya Hanya Ada 24 Jam Sahaja!.. - Mr Eugene, Kedah


"Mr Eugene, Kedah" - Just Come Away From Kedah To Mecnote at KL


Mr Eugene jauh datang dari Utara Malaysia , Kedah dimana di datang jauh2 ni, hanya dengan masalah pada mesin iMac nya yang ada masalah untuk pekakasan dan perisian yang bermasalah.  Kawannya Rekemen untuk datang ke sini. Jadi beliau datang untuk Check dan dapatkan nasihat daripada Mecnote Setapak mengenai apa yang berlaku pada iMac nya. Jelas lagi terang beliau hanya mampu stay di KL sehari iaitu 24 jam sahaja. Tapi Mecnote cakap perlu mengambil masa 2-3 hari waktu bekerja. Tonton Video atas sampai habis untuk tahu keseluruhan nasib Mr Eugene yang datang jauh daripada Kedah Darul Aman.

Mr Eugene sangup travel ke KL yang mengambil masa hampir 5 jam untuk sampai ke Mecnote . Dan Belum tentu masalah dan isu nya boleh selesai dalam masa hari yang sama. Kita tengok Video Mr Eugene selepas semuanya dah dihantar Check dan akhir nya ini yang Mr Eugene dapat di Mecnote. Ada kah berbaloi Mr Eugene datang dari jauh untuk settle up iMacnya. jom tengok kalau belum tengok lagi video diatas.

Jadi Selepas dah siap, mereka tolong tested iMac dalam keadaan kemas dan terbaik. Setakat ini saya nk komen.. Tengok Video Mr Eugene sampai habis.. 


Ada masalah tanya kami - Tanya Tentang Mac 

Expert in Mac
Mecnote

Tiada ulasan:

Catat Ulasan