Macbook Repair - Mecnote

Cari Model Mac

Selasa, 6 Februari 2018

Kelebihan dan kelemahan iOs 7

Image result for ios 7

Ia telah hampir setahun apabila iOS 7 mula-mula disediakan untuk dimuat turun untuk pengguna peranti Apple. Dan ia datang dengan sejumlah besar perubahan di dalamnya apabila anda membandingkannya dengan iOS 6. Ia datang dengan ketersediaan di hampir semua peranti yang baru dilancarkan daripada Apple Inc. dari iPhone hingga iPad dan juga iPod, lebih luas skala. Apple telah memperluas visinya lebih dan walaupun menghadapi persaingan sengit daripada jenama lain, masih ia memegang tempat berprestij di tengah-tengah pengguna iGadget. Sekarang versi iOS ini datang dengan kelebihan dan kelemahan.

Image result for ios 7

Kelebihan iOs 7

Update terkini telah dibangkitkan untuk membantu developer untuk meningkatkan tahap kreatif dan mencabar minda mereka untuk bersaing dengan pesaing dan masa, untuk memastikan diri mereka proaktif dan produktif. Kenapa tidak? Lagipun ia adalah Apple. Versi ini meletakkan penekanan pada dasarnya untuk memudahkan keseluruhan proses pembangunan aplikasi untuk pemaju perisian.

Ia membuatkan proses  dan  multi-tasking menjadi cekap dan berkuasa. Ini memastikan bahawa aplikasi jauh lebih cekap dan boleh tanpa kerja kekangan di latar belakang walaupun tidak aktif, tanpa memberi kesan kepada sistem secara negatif.

Image result for ios 7

Kelemahan iOs 7


iOS 7 menjadi perubahan besar untuk pengeluar, salah satu cabaran utama yang datang sebelum pemaju adalah membuat app iOS 7 mereka  serasi supaya mereka boleh bekerja untuk versi lama juga.

Tidak semua pengguna iOS akan bersedia untuk menukar dan menaik taraf sistemnya kepada versi terbaharu, jadi pemaju pada dasarnya harus mengembangkan perisian tersebut sedemikian rupa sehingga dapat membantu para pengguna mengekalkan basis pelanggan mereka yang sedia ada bersama dengan teknologi yang berkembang .

Terdapat banyak API yang baru sahaja diperkenalkan dan sedang dalam proses didokumenkan, dan terdapat banyak perubahan yang dibuat kepada mereka. seterusnya akan membawa kepada sakit kepala dan komplikasi yang lebih besar bagi pemaju.

Juga rangka kerja UIK yang disertakan dalam versi iOS ini adalah berbeza dari versi sebelumnya. Ini mungkin memburukkan elemen antara muka Pengguna dari segi rupa dan rendering mungkin tidak berfungsi dengan lancar pada peranti

Jadi yang berikut adalah kekangan yang pemaju iOS terpaksa berdepan untuk membawa perisian baru ini yang sekali lagi memulakan halaman baru di Apple World.

Macbook / Laptop Rosak , Tanya Kami .. Dimana Kami? - ( Seri Kembangan Outlet )


 - 5 Minit Dari Kinrara
- 10 Minit Dari Cheras , Putrajaya
- 15 Minit Dari Puchong 
- 20 Minit Dari KL 
- 25 Minit Dari Bangsar







Macnote Studio Seri Kembangan

Lot G.45 , Bazaar Rakyat PKPS,

Jalan Putra Permai 5/4,
Bandar Putra Permai,
4330 Seri Kembangan, Selangor

Waze  : Bazaar Rakyat PKPS

Google Maps : Bazaar Rakyat PKPS
E-mail  : macbookstationsk@gmail.com

Phone  : 03-8938 2344 /0105267005
Tel : 0105267005

Landmark : Cari Hotel M Design ( Tengok Gambar Diatas)

Waktu Operasi : Isnin - Ahad (10 a.m. - 9 p.m.) Setiap Hari

Tiada ulasan:

Catat Ulasan