Macbook Repair - Mecnote: Adakah komputer riba anda perlahan? Beri dia kehidupan baru. Kami membengkokkan kelajuan laptop anda. Dijamin

Cari Model Mac

Rabu, 14 Februari 2018

Adakah komputer riba anda perlahan? Beri dia kehidupan baru. Kami membengkokkan kelajuan laptop anda. Dijamin

Adakah komputer riba anda perlahan? Beri dia kehidupan baru. Kami membengkokkan kelajuan laptop anda. Dijamin

Jika anda adalah salah satu daripada orang-orang yang tidak tahu mengapa laptop anda telah mengurangkan kelajuan dan keupayaan untuk bertindak balas dengan cepat selama bertahun-tahun kami mempunyai penyelesaian yang anda cari.

Kebanyakan peralatan yang dijual antara tahun 2006 dan 2014 datang dengan pemacu keras mekanikal sebagai standard, cakera keras ini berfungsi dengan baik dengan sistem operasi yang beroperasi antara 2006 dan 2013. Apa yang berlaku? Sehingga 2014, sejumlah besar kemas kini dan penambahbaikan telah ditambah, baik dalam sistem operasi dan dalam program yang sering anda gunakan (penyemak imbas, utiliti, program pejabat, antivirus) yang mencetuskan permintaan sumber yang lebih besar dan memerlukan kelajuan yang lebih tinggi dari segi membaca dan menulis data pada cakera keras komputer anda.


Nah, kami mempunyai berita baik untuk anda, bukan kerana laptop anda sudah ketinggalan zaman atau tidak mempunyai teknologi untuk menanggapi tuntutan program-program baru ini dan penambahbaikan mereka . Apa yang berlaku ialah cakera keras mekanikal anda tidak bertindak balas dengan kelajuan yang mencukupi untuk semua permintaan tersebut. Apakah penyelesaian untuk masalah ini yang membunuh sebilangan besar komputer mudah alih yang masih boleh beroperasi? Penyelesaiannya ialah pemasangan cakera keras SSD.

Bagaimanakah cakera keras SSD dapat menyelesaikan masalah apabila ia juga cakera keras serta cakera keras HDD?

Teknologi SSD yang sangat mudah, sehingga 3 kali lebih tinggi daripada teknologi yang digunakan untuk mengeluarkan cakera keras HDD. Dan anda akan bertanya: kenapa, jika cakera keras ini wujud selama lebih dari 5 tahun, adakah mereka tidak disepadukan secara langsung ke peranti ini atau adakah mereka tidak disyorkan oleh para profesional ketika membeli peralatan anda? Apa yang berlaku ialah cakera keras ini jauh lebih mahal dan ini membuat harga peralatan sangat mahal, tetapi pada masa kini harga cakera keras SSD telah jatuh banyak ... harganya sekarang lebih murah.






Berikut Merupakan Testimoni Yang Kami Dapat Daripada Customer



Untuk mengatahui lebih lanjut silalah lawati website kami di Macnote Studio


Tak tahu dimana lokasi MACNOTE Gombak?


Anda boleh hubungi kami melalui:
                         


Anda amat dialu-alu datang terus ke MACNOTE di Gombak:


KAMI DI GOMBAK ( BERDEKATAN GIANT BT CAVES DAN MCD SERI GOMBAK)
- 10 MINIT DARI KEPONG DAN SELAYANG
- 15 MINIT DARI SETAPAK DAN SENTUL
- 25 MINIT DARI BANGSAR DAN AMPANG 
- 30 MINIT DARI PUCHONG DAMANSARA DAN CHERAS



Tiada ulasan:

Catat Ulasan