Macbook Repair - Mecnote: Laptop Vs. Desktop Komputer: Faedah SetiapDaripada Nya

Cari Model Mac

Rabu, 10 Januari 2018

Laptop Vs. Desktop Komputer: Faedah SetiapDaripada Nya

Laptop Vs. Desktop Komputer: Faedah SetiapDaripada Nya


Memilih antara komputer riba dan komputer desktop melibatkan mengambil kira beberapa faktor gaya hidup. Pakar pembaikan komputer di MACNOTE STUDIO, yang berpangkalan di Lincoln, NE, memahami bagaimana pilihan yang berbeza bekerja dengan lebih baik untuk pelanggan yang berbeza. Menawarkan perkhidmatan yang unggul kepada pelanggan di seluruh kawasan, Kami tahu apa pembolehubah yang perlu dipertimbangkan ketika membuat pilihan ini.

Komputer meja
komputer meja komputer adalah pilihan yang paling biasa dilihat di pejabat korporat hari ini, walaupun ia juga mempunyai penggunaan untuk pelanggan di luar dunia korporat. Walaupun ia bukan seperti mudah alih seperti komputer riba, jenis komputer ini membolehkan pengguna menaik taraf komponennya dan juga mempunyai ciri-ciri teknikal, seperti kad video canggih, yang sesuai untuk peminat permainan. Oleh itu, walaupun desktop biasanya tidak boleh diangkut ke banyak lokasi, ia boleh menjadi pilihan yang menarik bagi peminat dan penggemar teknologi komputer.

Komputer riba
Laptop adalah pilihan yang popular untuk sesiapa sahaja yang ingin membawa komputer Kami dengan Kami. Walaupun ia tidak boleh dinaik taraf dengan mudah seperti desktop, komputer riba mudah, membolehkan seseorang menggunakannya di mana sahaja di rumah Kami, serta semasa Kami melakukan perjalanan. Selain itu, walaupun skrin komputer riba mungkin tidak kelihatan sama seperti desktop, kebanyakan komputer riba biasanya boleh disambungkan ke monitor luaran, yang membolehkan kejelasan visual yang sama akan ditemui pada komputer desktop. Komputer riba juga menjadi lebih berguna di pejabat, kerana majikan melihat manfaat mempunyai akses ke komputer semasa persidangan.

Memutuskan komputer terbaik untuk keperluan anda tidak sukar apabila anda menentukan di mana anda akan menggunakannya, dan apa yang anda akan gunakan untuknya. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai manfaat jenis komputer yang berlainan, berhubung dengan para pakar di MACNOTE STUDIO, di Gombak. Kami akan membantu anda membuat pilihan terbaik untuk gaya hidup anda dan menyediakan perkhidmatan pembaikan komputer, sekiranya anda memerlukannya. Untuk mengetahui lebih lanjut, lawati talian, atau hubungi 03-61773131.


Untuk mengatahui lebih lanjut silalah lawati website kami di Macnote Studio


Tak tahu dimana lokasi MACNOTE Gombak?


Anda boleh hubungi kami melalui:
                         


Anda amat dialu-alu datang terus ke MACNOTE di Gombak:


KAMI DI GOMBAK ( BERDEKATAN GIANT BT CAVES DAN MCD SERI GOMBAK)
- 10 MINIT DARI KEPONG DAN SELAYANG
- 15 MINIT DARI SETAPAK DAN SENTUL
- 25 MINIT DARI BANGSAR DAN AMPANG 
- 30 MINIT DARI PUCHONG DAMANSARA DAN CHERAS





Ez Bro




Tiada ulasan:

Catat Ulasan