Macbook Repair - Mecnote: 3 Sebab Data Backup Amat Penting

Cari Model Mac

Isnin, 8 Januari 2018

3 Sebab Data Backup Amat Penting

3 Sebab Data Backup Amat Penting


Memandangkan dunia kerja terus beralih dari fail kertas kepada yang digital, sandaran data yang selamat telah menjadi aspek perniagaan penting.Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pemulihan seperti motherboard dan pembaikan komputer riba, para profesional akan menyimpan fail anda dengan selamat dengan pelan sandaran data.

Tanpa perkhidmatan sandaran data yang kuat, firma-firma meninggalkan diri mereka sangat terdedah. MACNOTE STUDIO berjalan tiga sebab untuk memastikan semuanya disokong:

  • ·         Melindungi Maklumat Klien: Dari masa ke masa, setiap perniagaan terakru maklumat penting mengenai pelanggan dan pelanggan mereka. Sekiranya data ini hilang, bukan sahaja terdapat pelanggan peluang yang akan kehilangan keyakinan terhadap syarikat anda, tetapi anda mungkin tidak dapat melayani mereka dengan ketekunan dan keterlibatan yang sama yang anda ketahui.
  • ·         Menyediakan Untuk Yang Terburuk: Walaupun teknologi terus maju, landskap digital moden juga penuh dengan penggodam dan isu keselamatan yang lain. Jika syarikat anda menjadi mangsa virus atau hack, program sandaran data akan membolehkan anda kembali ke perniagaan seperti biasa tanpa banyak kerumitan.
  • ·         Mengutamakan Perkara Penting: Menjalankan perniagaan adalah tugas yang memerlukan jumlah kepekatan yang besar. Apabila isu-isu seperti sandaran data dijaga, ia membebaskan para eksekutif untuk meluangkan masa mereka pada tugas-tugas yang lebih mendesak sementara juga mengurangkan minda mereka.

 


Untuk menjamin keselamatan dan masa depan syarikat anda, pastikan anda melabur dalam penyelesaian sandaran data pintar. Anda boleh mula membincangkan keperluan anda dengan MACNOTE STUDIO dengan menghubungi 03-6177 0131. Untuk membaca tentang beberapa perkhidmatan yang berkaitan, lawati laman web.

Untuk mengatahui lebih lanjut silalah lawati website kami di Macnote Studio


Tak tahu dimana lokasi MACNOTE Gombak?


Anda boleh hubungi kami melalui:
                         


Anda amat dialu-alu datang terus ke MACNOTE di Gombak:


KAMI DI GOMBAK ( BERDEKATAN GIANT BT CAVES DAN MCD SERI GOMBAK)
- 10 MINIT DARI KEPONG DAN SELAYANG
- 15 MINIT DARI SETAPAK DAN SENTUL
- 25 MINIT DARI BANGSAR DAN AMPANG 
- 30 MINIT DARI PUCHONG DAMANSARA DAN CHERAS





Ez Bro



Tiada ulasan:

Catat Ulasan