Macbook Repair - Mecnote: Facebook Melancarkan “Watch”

Cari Model Mac

Sabtu, 16 Disember 2017

Facebook Melancarkan “Watch”

Facebook Melancarkan “Watch”


Facebook telah melancarkan Watch, merupakan sebuah platform khas untuk online videoWatch akan menggantikan tab video yang sedia ada, dan di pehuni dengan rancangan.
Zaman sekarang video telah menjadi medium yang sangat penting dalam talian. Dari laman web streaming ke vloggers yang berkongsi kisah mereka dan viral video. Youtube mempopularkan video dalam talian dan banyak laman web yang berusaha untuk bersaing dengan mereke.

PLATFORM BARU UNTUK RANCANGAN
Rangkaian social menerangkan Watch sebagai satu platform yang baru untuk dipertunjukan di Facebook. Pelbagai genre rancangan yang dipertunjukan.
Facebook berharap Watch akan menjadi  tempat kepada kepelbagaian jenis genre rancangan dari realiti hingga ke komedi dan juga sukan secara live untuk di tonton.


Watch akan menyertakan watchlist untuk memastikan anda tidak terlepas satu episode dari rancangan kegemaran anda. Kandungan rancangan diatur bergantung pada ada yang dilihat oleh komuniti di antaranya “most talk about,” “what making people laugh” dan “what friends are watching”
Pada peringkat awal ia hanya untuk tontonan pengguna di U.S. Walau bagaimanapun dari masa ke semasa Facebook akan memperluaskan lagi Watch untuk tontonan mereka yang berada luar dari U.S. Watch boleh ditonton melalui telefon pintar, desktop dan juga Facebook smart tv apps.


Untuk mengatahui lebih lanjut silalah lawati website kami di Macnote Studio


Tak tahu dimana lokasi MACNOTE Gombak?


Anda boleh hubungi kami melalui:
                         


Anda amat dialu-alu datang terus ke MACNOTE di Gombak:


KAMI DI GOMBAK ( BERDEKATAN GIANT BT CAVES DAN MCD SERI GOMBAK)
- 10 MINIT DARI KEPONG DAN SELAYANG
- 15 MINIT DARI SETAPAK DAN SENTUL
- 25 MINIT DARI BANGSAR DAN AMPANG 
- 30 MINIT DARI PUCHONG DAMANSARA DAN CHERAS





Ez Bro




Tiada ulasan:

Catat Ulasan