Macbook Repair - Mecnote: ( SOLVED) - IPHONE 6S EAR SPEAKER PROBLEM

Cari Model Mac

Khamis, 8 Disember 2016

( SOLVED) - IPHONE 6S EAR SPEAKER PROBLEM







Kami rasa anda sedia maklum model iPhone 6s adalah model yang sangat menarik perhatian ramai pada tahun 2015. Jadi kami sangat mengenali masalah yang sangat kerap berlaku pada model iPhone ini. Model ini sentiasa masuk ke kedai dengan masalah Battery Problem , Screen Problem , iOS Corrupt , No display . Dengan mengunakan kepakaran yang ada kami sedia membantu pengguna iPhone ini sedaya yang mungkin . Setelah mengambil masa selama 20 minit, kami berjaya menyelesaikan masalah iPhone ini.













Jadi kami terus memaklumkan kepada tuan empunya iPhone bahawa iPhonenya telah siap dan beliau merasa sangat gembira. Beliau pada mulanya tidak percaya masalah itu dapat diselesaikan dengan cepat dan pantas.

Artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair motherboard iPhone , Battery , screen no display , ghost touch, home button, dll.

Jika anda merasakan artikel ini bermanfaat dan boleh dikongsi dengan rakan anda, berkongsilah melalui facebook , e-mel atau twitter . Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain, 100 kebaikan akan kembali kepada anda.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan