Macbook Repair - Mecnote: Adakah Anda Merasakan Wajar Untuk Anda Membeli MacBook?

Cari Model Mac

Ahad, 12 November 2023

Adakah Anda Merasakan Wajar Untuk Anda Membeli MacBook?


Sebagai pengguna, kos pembaikan juga adalah aspek penting yang tidak boleh dilupakan. Anda juga mungkin perlu untuk membaiki MacBook dengan jumlah tertentu. Biasanya, anda boleh mengharapkan penggantian kecil atau pembaikan dengan jumlah yang sedikit hingga jumlah yang lebih besar.


Peringkat Pertama: 

Peringkat ini biasanya merupakan komponen kecil. Contohnya, kabel, pemasangan semula, kaki atau skru. Ia boleh menjadi bahagian struktur.




Peringkat Kedua: 

Ini mengambil kira penggantian pemasangan penyongsang, penggantian bekalan kuasa, atau papan sambung. Ianya juga mungkin termasuk komponen kepungan atau polarizer LCD.


‌Peringkat Ketiga: 

Sebarang penggantian kepada Pemacu Keras “hard disk“.


‌Peringkat Keempat: 

Ini adalah untuk masalah besar dan merugikan anda sebagai pengguna kerana di peringkat ini akan melibatkan kos baik pulih yang paling besar nilainya. Ini mengambil kira papan logik utama atau penggantian skrin.




Beralih kepada MacBook adalah tentang anda sebagai pengguna untuk mempertimbangkan kebaikan berbanding kelemahannya. Bagi kami secara peribadi percaya bahawa MacBook adalah komputer riba yang hebat dan berbaloi untuk anda miliki setanding kualitinya. Seperti semua peranti di bawah jenama Apple, ia mampu berfungsi dengan baik dan tidak banyak yang perlu dibimbangkan berbanding dengan jenama lain.


Jika anda sudah memiliki MacBook dan mahu selesaikan beberapa isu tentangnya. Terdapat cara yang lebih baik untuk membaiki MacBook anda dengan cara yang cepat, mesra dan berpatutan.




Anda boleh hubungi kami dan berkunjung ke Mecnote Alor Setar mendapatkan khidmat professional bertauliah bagi menangani sebarang isu berkaitan MacBook mahupun sebarang peranti anda. Dengan konsultasi percuma, kini kami sedia membantu anda dengan penjimatan hebat!


 Mecnote Alor Setar..




    














Mecnote  (Alor Setar)
No 49a (Tingkat 1) Taman Johan Fasa 2,
Jalan Kuala, Taman Pelangi ,
06600 Kuala Kedah, Kedah
Operasi : 10 pagi - 7 malam ( Sabtu Tutup)

Tel : 04-744 4513
Whatsapp. : 011-5776 0031
Klik Sini - Whatsapp Kami (Mecnote Alor Setar)

Landmark. : Depan Sekolah Cina SJK (C) Pei Hwa , Atas Kedai Ubat Teik Jin 
Klik sini untuk 
Klik Sini - Location Waze ke Kedai Mecnote Alor Setar



             




Tiada ulasan:

Catat Ulasan