Macbook Repair - Mecnote: MACBOOK A1278 (Mid-2012) change HDD TO SSD

Cari Model Mac

Sabtu, 11 September 2021

MACBOOK A1278 (Mid-2012) change HDD TO SSD


MACBOOK A1278 (Mid-2012) LAJU PAKAI SSD 

Assamaluamaikum dan hai hari ini admin nak bercerita tentang satu product best dan dapat membantu pengguna melajukan macbook ataupun laptop. Product yang admin maksud kan adalah Solid State drive (SSD). Hari ini admin nak share bagimana macbook 9 tahun masih lagi utuh dan laju untuk booting MacOS dengan 20 second admin akan masukkan sekali dengan video supaya pembaca dapat menilai dan keberkesanan product dari pihak MECNOTE

 

Untuk maklumat semua pembaca sebelum kami memintak customer untuk tukar kepada hard memory baru special akan melakukan quality control dan full checking terlebih dahulu bagi memastikan tiada masalah lain selepas customer bertukar kepada new SSD. Semua masalah akan dicatatkan dan akan di inform melalui call atau pun WhatsApp.



Untuk makluman semua kami di MACNOTE hanya menawarkan yang terbaik kepada pelanggan kami apa yang kami berikan 2 tahun warranty and case hdd percuma/FREE untuk membolehkan customer menggukan sebagai external hdd.




Ini adalah bukti dari kami dimana hanya perlukan 20 second sahaja untuk booting ke system MacOS. bagi sesiapa yang nak tukar SSD boleh CALL dan Kalau anda segan boleh Whatsapp kami warga mecnote sedia membantu bagi menyelesaikan masalah anda.



Sekian pengkosian dari admin terima kasih.

               

Sebarang pertanyaan dan masalah boleh contact kami di whatsapp klik link



                                                  Mecnote Studio Gombak (HQ)

No, Gombak, 15A, Jalan SG 1/6,
Taman Sri Gombak,
68100 Batu Caves,
Selangor.
Waze: Mecnote Studio - Repair Macbook Board Expert


by iqbal



Tiada ulasan:

Catat Ulasan