Macbook Repair - Mecnote: CIRI-CARI BARU TENTANG IPHONE 13 DAN TROLL

Cari Model Mac

Khamis, 5 Ogos 2021

CIRI-CARI BARU TENTANG IPHONE 13 DAN TROLL

 

CIRI-CARI BARU TENTANG IPHONE 13 DAN TROLL


Image via from GSMAreana

Aassalammualaikum dan hai walaupun agak lambat tetapi admin tetap akan berkongsikan tentang NEW Iphone 13 dan ciri-ciri baru yang admin akan kongsikan. Apa yang menarik dan dinantikan oleh pengguna iphone adalah seperti iPhone 13 adalah penawaran paparan LTPO 120Hz pada kedua-dua model Pro. Pada masa yang sama jangka hayat bateri yang ditawarkan oleh apple kemungkinan lebih besar untuk membolehkan penggunaan 5G digunakan dengan maksimum tanpa memjejaskan penggunaan seharian. Dan peningkatan ini amat penting untuk pengguna kerana apple pentingkan pengambilan kemera dan mod video potret yang baru.

Ciri- ciri lain yang ditunggu adalah oleh pengguna IPhone 13 akan mengekalkan face time  sebagai sistem keselamatan untuk pembelian, pembayaran dengan Apple Pay dan membuka kunci peranti. ID Wajah tidak akan berbeza dalam operasi, walaupun terdapat pada komponen, yang akan membolehkan semuanya menjadi lebih kecil dan mengurangkan notch pada iphone 13. Bercakap tentang notch iphone 13 adalah lebih kecil dari iphone sebelumnya walaupun pengguna agak kecewa dengan rekaan notch pada iphone 13 tetapi bagi admin boleh lahh Nampak kecik sikit dari takde kan good apple.



Image via everything applepro via imore

Untuk pengetahuan pengguna apple tidak lagi membekakan charger Apple menjelaskan bahawa dengan tidak mengeluarkan pengecas, ia dapat mengurangkan ukuran kotak iPhone sehingga menjadikan proses pembungkusan lebih efisien. "Meninggalkan penyesuai itu adalah perubahan yang berani untuk Apple, dan yang diperlukan untuk planet kita," kata Apple di laman persekitaran laman webnya. Ini membuatkan ramai pengguna agak kecewa dan turut di troll oleh beberapa company yang admin tak nak bahas nanti admin akan dikecam pulak huhuhu dan selepas di troll teruk syarikit tersubut menggunakan idea yang sama untuk tidak diletakkan charge untuk pemasaran mereka. Hal ini dapat dilihat oleh beberapa syarikat besar untuk mengikuti jejak langkah apple. Admin hanya mampu gelak sorang-sorang jer..

Akhir kalam, bagi admin apple sebernaya, melakukan perkara ni ekoran dengan ada-nya wireless charger untuk digunakan pada masa akan datang. bayangkan kalau apple bagi sekali wireless charger mesti kuruginagn akan ditanggung oleh pihak apple. Justeru bagi admin dengan alasan yang diberikan dapat mengurangkan kemarahan pengguna iphone buat masa ni.



Sebarang pertanyaan dan masalah boleh contact kami di whatsapp klik link



                                                  Mecnote Studio Gombak (HQ)

No, Gombak, 15A, Jalan SG 1/6,
Taman Sri Gombak,
68100 Batu Caves,
Selangor.
Waze: Mecnote Studio - Repair Macbook Board Expert


by iqbal






Tiada ulasan:

Catat Ulasan