Macbook Repair - Mecnote: Cable Magsafe Anda Hampir PUTUS ??? Takkan buang ?

Cari Model Mac

Sabtu, 10 Oktober 2020

Cable Magsafe Anda Hampir PUTUS ??? Takkan buang ?

 

CABLE MAGSAFE ROSAK




Cable Magsafe anda hampir putus dan tidak boleh digunakan lagi ? Jadi apa tindakan anda beli baru ? Cuba anda pergi ke mana-mana kedai untuk tukar cable magsafe mana tahu ia dapat digunakan lagi boleh jimat wang anda bukan ?

Sebenarnya jika cable anda rosak ia dapat dibaiki hanya perlu tukar cable sahaja tetapi jika magsafe yang rosak kami suggest baru beli yang baru.




Jika anda ingin membuatnya sendiri boleh tetapi kami tidak galakkan untuk anda melalukannya sendiri kerana cable ia telah dipatri di board magsafe jika tersalah buat ia akan merosakkan magsafe anda.Mengeluarkan cable pada board sebenarnya agak susah anda perlu berhati-hati dan memberikan sepenuh tumpuan agar tidak merosakkan board magsafe.



 Semasa memasang pula anda juga perlu memastikan cable berda dikedudukkan yang betul jika salah boleh mendatangkan magsafe tidak berfungsi.Jadi kami sarankan supaya anda menghantar magsafe anda kepada yang pakar untuk ditukar.

Kebanyakan pengguna Macbook jika magsafe rosak mesti mahu membeli yang baru betul ? Kenapa tak pergi check di kedai repair kot boleh direpair betul ? Anda boleh menghantar magsafe anda ke kedai repair yang berhampiran anda jika demikian anda boleh datang ke Mecnote Shah Alam untuk kami membantu anda menukar cable magsafe. 


Jika anda sendiri ada masalah seperti masalah di atas atau masalah lain tentang iMac? Tanya Kami




Anda dinasihatkan tonton hasil kerja kami sebelum berurusan dengan pihak kami - 101 hasil kerja Mecnote




Cari Kami ? Shah Alam..























Mecnote  ( Shah Alam )

No. 15, Jalan Keluli AK7/AK, 
Seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor
Operasi : 10pagi - 9malam ( Everyday Open)


Tel : 03-58922251Whatsapp : 013-531 6110Whatsapp chat : KLIK Sini



Landmard : Berdekatan dengan Bukit Raja dan Kilang Pharmaniaga
dan TAMCO berhadapan ZNZ Tijarah Sdn Bhd








by : Amir

Tiada ulasan:

Catat Ulasan