Macbook Repair - Mecnote: MACBOOK AIR 11 INCH 2010 ( UPGRADE SSD )

Cari Model Mac

Khamis, 3 September 2020

MACBOOK AIR 11 INCH 2010 ( UPGRADE SSD )

 

MACBOOK AIR 11INCH 2010 

UPGRADE SSD





Hari ini kami telah terima satu masalah dari pelanggan iaitu storage nya sudah penuh dipakai.Macbook Air 11inch modal A1370 keluaran 2010 pengguna hendak menaik taraf storage nya tetapi bajetnya tidaklah terlalu banyak.Jadi kami telah menawarkan kepada pelanggan kami untuk menerima SSD 256GB.Pelanggan kami memberitahu yang dia hanya membuat kerja-kerja biasa sahaja jadi dia pun bersetuju dengan tawaran kami.




Disini anda dapat lihat yang storage pelanggan kami telah penuh.Storage nya hanyalah 60.7GB sahaja memang sedikit.Jadi dia pun menerima untuk menaik taraf SSD ke 256GB.





Kebanyakkan Macbook Air tidak boleh untuk menaik taraf RAM sebabnya telah dipatri ( soldered ).Tetapi jika GB anda masih boleh menaik taraf sehingga 1TB.Macam yang anda dapat lihat dalam gambar storage untuk Macbook Air memang seperti cip ianya tidak sama seperti Macbook Pro jadi jika ada data di storage sebelumnya kami boleh membantu anda untuk backup segala data yang ada.



Ini adalah gambar dimana selepas kami telah menukar SSD.Apabila SSD ditukar segala data anda yang lama memang akan hilang sebab storage baru jadi jika anda ingin data anda ada dalam Macbook anda boleh meminta kami untuk backup segala data dan kami akan masukkan ke SSD yang baru.



Disini anda boleh lihat sangat ketara storage telah pun menambah.Anda boleh bandingkan dengan gambar diatas dimana ruangan storage telah menambah.Jadi jika anda ingin menambah storage anda bolehlah berjumpa dengan kami di Mecnote Shah Alam kami disini sedia membantu.

Beban anda kami kurangkan jadi apa tunggu lagi ?

 
Jika anda sendiri ada masalah seperti masalah di atas atau masalah lain tentang iMac? Tanya Kami



Anda dinasihatkan tonton hasil kerja kami sebelum berurusan dengan pihak kami - 101 hasil kerja Mecnote




Cari Kami ? Shah Alam..























Mecnote  ( Shah Alam )

No. 15, Jalan Keluli AK7/AK, 
Seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor
Operasi : 10pagi - 9malam ( Everyday Open)


Tel : 03-58922251Whatsapp : 013-531 6110Whatsapp chat : KLIK Sini



Landmard : Berdekatan dengan Bukit Raja dan Kilang Pharmaniaga
dan TAMCO berhadapan ZNZ Tijarah Sdn Bhd








by : by : AMIR  




Tiada ulasan:

Catat Ulasan