Macbook Repair - Mecnote: Dekat Shah Alam ada kedai repair Macbook ? Siyess Arhhhhhh !!

Cari Model Mac

Jumaat, 21 Ogos 2020

Dekat Shah Alam ada kedai repair Macbook ? Siyess Arhhhhhh !!

 

MECNOTE SHAH ALAM



Apa itu Mecnote ?

Mecnote adalah satu tempat yang boleh merepair Macbook dan iMac.Kami ada beberapa cawangan yang lain seperti di Bangi, Sri Gombak dan Shah Alam.Masa kami beroperasi adalah dari pukul 10 am - 7 pm.Jika anda pengguna Macbook dan Macbook anda mengalami kerosakkan anda boleh datang ke kedai kami ini untuk diperiksa dan kami akan melayan Tuan/Puan dengan baik. 

Bagus ke Mecnote ni ?

Ramai yang telah datang ke kedai kami untuk merepair Macbook mereka.Ada juga selebriti dan ustaz datang ke sini untuk menyelesaikan masalah Macbook mereka.Kami tidak kata yang kami bagus tapi Tuan/Puan boleh datang ke kedai kami dan menerima servis dari kami.

Apakah jenis kerosakkan yang selalu berlaku ?


Macbook yang selalu kami terima masalah adalah bateri rosak,masalah screen,glitch dan sebagainya.Kami disini bukan sahaja merepair malah jika anda ingin menaik taraf  RAM dan Storage kami juga boleh membantu anda.Jika anda ingin servis Macbook anda kami juga boleh membantu anda untuk servis Macbook anda.Jadi anda tidak perlu risau dengan Macbook anda yang rosak tidak perlu risau nak kena beli baru dan yang penting tidak mendatangkan penyakit kepada anda.

 iMAC boleh repair ?


Jangan risau kami juga menerima iMac untuk direpair menaik taraf Ram dan Storage.Kebanyakkan yang kami terima selalunya pelanggan mahu menaik taraf RAM dan Storage.Jika iMac anda mengalami masalah boleh datang berjumpa dengan kami disini.Jangan risau kami adalah docter pada iMAC anda.


Anda ingin mencari Macbook ?


Disini kami juga ada menjual Macbook Pro dan Air.Macbook Pro kami semuanya keluaran 2012 sebab apa 2012 ? Sebab sebelum ramai editing yang mencari keluaran ini jadi kami telah restock keluaran ini semula.Antara kelebihan keluaran ini adalah ianya tahan lasak.Manakala Macbook Air kami menjual keluaran 2017.Kami juga ada menjual iMac disini.Semua barangan yang kami jual ini adalah 2nd sahaja.Jadi jika anda berminat boleh datang ke kedai kami jika tidak tahu boleh tanya pada kami.

Jadi anda sudah kenal Mecnote ? Apa lagi marilah singgah ke Mecnote Shah Alam kami akan memberikan jaminan Macbook anda dapat diselamatkan.

Jika anda sendiri ada masalah seperti masalah di atas atau masalah lain tentang iMac? Tanya Kami.




Anda dinasihatkan tonton hasil kerja kami sebelum berurusan dengan pihak kami - 101 hasil kerja Mecnote




Cari Kami ? Shah Alam..























Mecnote  ( Shah Alam )

No. 15, Jalan Keluli AK7/AK, 
Seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor
Operasi : 10pagi - 9malam ( Everyday Open)


Tel : 03-58922251Whatsapp : 013-531 6110Whatsapp chat : KLIK Sini



Landmard : Berdekatan dengan Bukit Raja dan Kilang Pharmaniaga
dan TAMCO berhadapan ZNZ Tijarah Sdn Bhd








by : by : AMIR  








Tiada ulasan:

Catat Ulasan