Macbook Repair - Mecnote: MACBOOK LEMBAB MACAM SIPUT

Cari Model Mac

Khamis, 10 Oktober 2019

MACBOOK LEMBAB MACAM SIPUT

" LAPTOP LEMBAB BOLEH GANGGU EMOSI ANDA !!! "




sebab apa saya cakap laptop lembab boleh ganggu emosi anda ? cuba anda bayangkan keje dah la banyak lepas tu laptop lembab pulak x ke naik angin kome semua. patut boleh pergi dating ngan awek boleh spent time dengan family sebab laptop lembab punya pasal dah kena abaikan semua!!!

CONFIRM STRESS PUNYA!!!!

eermm kesian !!!



*** MEH SINI SAYA BAGI TAHU MACAM MANA NAK JADIKAN LAPTOP ANDA SEMUA MACAM USIAN BOLT ***


  • FORMAT SEMULA LAPTOP ANDA 
  • Untuk laptop yang mempunya masalah Windows sahaja, anda hanya perlu format semula laptop anda dan sepatutnya laptop anda akan menjadi lebih laaju dan lebih efisien berbanding sebelumnya. Dengan format semula, semua virus, programs yang tak diingini akan dibuang dan anda tidak perlu risau ia akan kembali semula.


  • TUKAR HARD DISK BARU ATAUPUN  KE SSD 
  • Hard disk yang sihat dengan 100% health adalah lebih baik untuk laptop anda mendapatkan kelajuan yang normal untuk laptop anda. Ataupun jika anda suka laptop anda untuk menjadi lebih laju, anda boleh upgrade kepada SSD. Dengan kelajuan 10 kali ganda berbanding hard disk, ia merupakan salah satu pelaburan yang cukup berbaloi untuk laptop anda.

  • TAMBAHKAN JUMLAH RAM KEPADA SIZE LEBIH BESAR
  • Bagi yang kurang arif soal komputer dan laptop, RAM ini bermaksud Random Access Memory. Fungsi utama RAM adalah untuk menjadi penyimpan pelbagai maklumat secara sementara untuk sesebuah komputer. Sebagai contoh, anda membuka aplikasi microsoft word lalu menaip beberapa patah ayat secara suka-suka maka RAM inilah yang akan menyimpannya secara sementara. Walaubagaimanapun, jumlah RAM ini boleh di tambah kepada kapasiti yang lebih besar dan secara tak langsung ia dapat membantu melajukan laptop anda supaya menjadi lebih lancar ketika digunakan. **LAGI BESAR LAGI PADU BOSS**

  • MEBUANG SEMUA PROGRAM YANG TIDAK DIGUNAKAN LAGI !!
  •  apa yang lebih menyedihkan lagi ramai pengguna laptop hanya tahu memuatnaik apa-apa aplikasi tanpa tahu bagaimana untuk memadamnya. Kerana itu ada banyak aplikasi yang sama sekali tidak digunakan berada di dalam laptop dan perkara ini semestinya akan mengakibatkan kelajuan laptop menurun kerana adanya pelbagai aplikasi di dalamnya





Jika anda sendiri ada masalah seperti masalah di atas atau masalah lain tentang iMac? Tanya Kami.



Anda dinasihatkan tonton hasil kerja kami sebelum berurusan dengan pihak kami - 101 hasil kerja Mecnote




Cari Kami ? Shah Alam..























Mecnote  ( Shah Alam )

No. 15, Jalan Keluli AK7/AK, 
Seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor
Operasi : 10pagi - 9malam ( Everyday Open)


Tel : 03-58922251Whatsapp : 013-531 6110Whatsapp chat : KLIK Sini



Landmard : Berdekatan dengan Bukit Raja dan Kilang Pharmaniaga
dan TAMCO berhadapan ZNZ Tijarah Sdn Bhd








by : KOBIS




Tiada ulasan:

Catat Ulasan