Macbook Repair - Mecnote: Repair Macbook Bangi Dengan Cepat dan Berpatutan

Cari Model Mac

Jumaat, 22 Februari 2019

Repair Macbook Bangi Dengan Cepat dan Berpatutan



Siapa yang tidak tahu macbookkan.  Laptop premium keluaran syarikat Apple dan pengguna Macbook ramai lebih gemar terus menggunakan walaupun versi sudah lama. Kerana ketahanan dan sistem nya yang lebih unik berbanding Windows. Teknologi Macbook banyak membantu sektor profesional dalam membantu menyelesaikan pelbagai perkara termasuk editing, programming dan sebagainya.Tetapi setiap perkakasan elektronik teknologi ini pasti ada jangka hayat komponennya tersendiri.



Antara komponen yang selalu ada kekurangannya seperti batteri cepat habis, masalah skrin, masalah papan kekunci (keyboard) , masalah water damage, dan masalah part lain. Kebanyakkannya memakan kos untuk membaiki dan menggunakkannya kembali.Itu baru perkakasan belum lagi masuk perisian yang bermasalah. Jadi itu semuanya memerlukan kos untuk membaiki. Ramai kata nak repair macbook dekat area kuala lumpur ni mahal? betul ke?




Repair Macbook Murah Dan Cepat Di Bangi - Mecnote Bangi

Antara yang terkenal biasanya masalah Battery tak tahan selepas di caj penuh . Ramai di antara kita hanya tahu guna sampai rosak, baru cari untuk di repair macbook, ada juga menambah pengetahuan untuk elak masalah daripada berlaku. Pernahkan dengar ada orang kata "preventation is better than cure"

Ramai kita dah gunapakai dekat hampir 3-7 tahun . Tapi sekali sedikit pun kita tidak pernah hantar untuk diservis seperti servis minyak hitam kereta. Tahu2, minyak hitam dah habis sebab enjin bocor. sama juga dengan macbook laptop apple ni, lama kelamaan anda akan rasa panas bila baru menggunakkan nya tak sampai 10 minit.


Anda masih tercari cari kedai repair macbook di sekitar bangi, kajang dan putrajaya. anda boleh cuba merasai servis perkhidmatan mereka yang telah membuka cawangan ke-5 mereka di bandar baru bangi seksyen 3 berdekatan dengan petronas seksyen 3. malah mereka juga menawarkan khidmat checking dan diagnose mac secara percuma tanpa bayaran untuk dapatkan keselurahan laporan tentang kesihatan mac kita.


Checking mereka selalu mendapat sambutan penduduk bangi yang juga pengguna mac untuk memeriksa keadaan mac mereka dan mengenalpasti maklumat yang betul tentang kerosakan mac.


5 Sebab anda perlu tahu tentang mecnote bangi ni
     1. Specialist berpengalaman hampir 7 tahun dalam bidang baikpulih macbook
     2. Service Checking yang PERCUMA dan cepat hanya 2 Jam dah Dapat Feedback
     3. Waranti dan Jaminan yang menyakinkan dan selamat untuk wang dikembalikan oleh mereka
     4. Beroperasi 7 Hari Seminggu
     5. Cekap dan Cepat untuk Repair Logicboard atau masalah teruk pada macbook


Model Laptop komputer Apple yang mereka boleh repair :

1. Macbook Pro (retina / non retina)
2. Macbook
3. Macbook Air
4. Mac Pro
5. iMac
6. iPad
7. iPhone
8. Mac Mini



101 Kerosakan yang pernah mereka berjaya selesaikan

1. Cannot ON
2. Tertumpah Air (Water damage mac)
3. battery kembung
4. battery rosak warn
5. wifi rosak
6. trackpad rosak
7. gpu isu
8. screen glitch
9.screen berbelang
10. screen pecah 
11. beep sound


kalau nak list mmg banyak tapi bukan perkhidmatan repair sahaja upgrade naik taraf macbook pun ada mereka buat . Sebagai contoh upgrade macbook untuk laju dan cepat semula dengan ssd


mecnote bangi juga menasihatkan  anda untuk tonton 1001 hasil kerja mereka di bawah sebelum membuat temujanji untuk baikpulih dengan mecnote bangi



















Anda yang masih lagi mencari cari kedai repair macbook area bangi kajang dan putrajaya boleh datang untuk kami bantu periksa macbook anda secara PERCUMA disini tanpa sebarang caj dan temu janji yang perlu dibuat.
Dimana lokasi kami (PAKAR SERVIS MACBOOK BANGI)

Mecnote Bangi (Waze)
D-1-7 Jalan 3/38A, Seksyen 3 , 
Bandar Baru Bangi. (34.57 km)

43650 Bangi, Malaysia

 Email.     : macnotesk@gmail.com 
Operasi : 10 pagi - 9.00 malam
(Everyday Open) 
Landmark : Dkt Petronas Seksyen 3 Sebelah Kasor detailing










Tiada ulasan:

Catat Ulasan