Macbook Repair - Mecnote: Huawei: Nova 4

Cari Model Mac

Rabu, 19 Disember 2018

Huawei: Nova 4


*klik gambar untuk paparan lebih jelas*


Huawei telah melancarkan Nova 4 dengan 48MP Kamera dan 8 GB RAM

Skrin yang bersaiz 6.4" 2310x1080p dan semestinya tiada notch tapi sebaliknya ada punch hole, dan ia juga merupakan telefon pintar pertamanya dengan kamera 48MP.

Ia mengguna processor Kirin 970 dan beroperasi menggunakan Android 9.0. Telefon pintar ini juga dilengkapi dengan 128GB storan dan boleh kembangkan sehingga 512GB.

Kameranya dilengkapi dengan 3 kamera iaitu 48MP main sensor, 16MP ultra wide angle sensor dan 2MP depth sensor. Walaubagaimanapun, Huawei juga memperkenalkan model Nova 4 yang lebih murah yang dilengkapi dengan kamera 20MP.

Ia juga dilengkapi dengan 3750mAh bateri dan juga berkebolehan untuk fast-charging.


Huawei Nova 4 dilengkapi dengan warna Merah, Putih, Hitam dan juga Biru. Tiada khabar bila Huawei Nova 4 akan tiba di Malaysia dan harganya dianggarkan sekitar RM2,000.
___________________________

Cara Untuk Berhubung Dengan Kami?


Anda boleh hubungi kami melalui WhatsApp, Facebook Messenger dan Call kami untuk sebarang pertanyaan mengenai pembaikian, baikpulih atau naiktaraf sistem dan prestasi MacBook, iMac, Laptop dan PC anda.

Mecnote Studio Setapak (Temporary)
No.15A, Jalan SG 1/6Taman Sri Gombak
68100 Batu Caves
Selangor Darul Ehsan 

Call/WhatsApp

Waze
Mecnote Studio - Repair MacBook Board Expert


Lokasi Kami



___________________________

Perhatian

Mecnote Studio Setapak krew beroperasi di HQ yang menyediakan perkhidmatan runner. Runner akan mengambil MacBook dan iMac pelanggan ke HQ untuk sebarang servis yang dipinta dan akan menghantarnya semula setelah servis siap dilakuan. Tiada sebarang servis dilakukan secara "Face-to-Face".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan