Macbook Repair - Mecnote: Apple: iPhone diharamkan di China

Cari Model Mac

Jumaat, 14 Disember 2018

Apple: iPhone diharamkan di China

Apple | iPhone | China

*klik gambar untuk paparan lebih jelas*




Cuppertino - Apple Inc berkata pengharaman jualan iPhone di China akan menyelesaikan masalah perlesenan yang telah lama berlaku antara Apple dan Qualcomm. Menurut mahkamah di China mengatakan Apple telah melanggar dua paten terhadap penjualan enam versi iPhone terdahulu iaitu iPhone 6S, 6S Plus, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus dan X.





Qualcomm juga menuntut pengharaman iPhone XS, XS Max dan XR.

Apple telah memberi amaran tentang pengharaman jualan iPhone di China akan menjejaskan pengeluar seperti Hon Hai Precision Industry Co (Foxconn) and pembekal yang lain. Selain itu, pengharaman ini juga akan menyebabkan Apple  mungkin akan kerugian berjuta US Dollar dan turut menjejaskan kerajaan China dan pengguna (peluang kerja).
__________________________________

Cara Untuk Berhubung Dengan Kami?



Anda boleh hubungi kami melalui WhatsApp, Facebook Messenger dan Call kami untuk sebarang pertanyaan mengenai pembaikian, baikpulih atau naiktaraf sistem dan prestasi MacBook, iMac, Laptop dan PC anda.


Mecnote Studio Setapak (Temporary)
No.15A, Jalan SG 1/6
Taman Sri Gombak
68100 Batu Caves
Selangor Darul Ehsan 

Call/WhatsApp

WhatsApp (Awie) / WhatsApp (Bie)



Waze

Mecnote Studio - Repair MacBook Board Expert




Our Location


__________________________________
Perhatian

Mecnote Studio Setapak krew beroperasi di HQ yang menyediakan perkhidmatan runner. Runner akan mengambil MacBook dan iMac pelanggan ke HQ untuk sebarang servis yang dipinta dan akan menghantarnya semula setelah servis siap dilakuan. Tiada sebarang servis dilakukan secara "Face-to-Face".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan