Macbook Repair - Mecnote: Application video editing for mac user

Cari Model Mac

Sabtu, 12 Mei 2018

Application video editing for mac user

Seperti yang kita sedia tahu kebanyakan pengguna mac adalah dari kalangan graphic designer mahupun photograph. Kenapa pengguna sepeerti graphic mahupun photographer lebih gemar menggunakan mac berbanding dengan pc mahupun laptop. Ini kerana aplikasi editing pada macbook lebih mudah di cari berbanding dengan laptop. Macbook lebih sesuai di pakai atau pun digunakan untuk proses editing mahupun rendering. Selain itu juga aplikasi untuk edit mahupun rendering lebih mudah di cari. Sesetengah aplikasi juga boleh di dapati dengan percuma tanpa melakukan pembayaran. Tidak seperti laptop kebanyakan aplikasi tidak mudah di dapati. 

Antara aplikasi yang mudah di dapati oleh pengguna macbook adalah 



Di antaranya ialah aplikasi iMovie :- 

Aplikasi boleh di dapati di dalam app store yang terdapat di dalam store anda. Kelebihan bagi aplikasi ini ialah boleh di dapati dengan percuma. Dengan adanya aplikasi ini pengguna yang ingin memulakan proses editing video boleh menggunakan aplikasi ini kerana aplikasi boleh menjadikan sesetengah pengguna focus dalam sebuah proses editing kerana antara muka ( interface ) yang simple dan tidak akan menghalang pengguna daripada focus kepada sesuatu kerja yang dilakukan. 


Apps store akan sentiasa mengemaskini aplikasi ini bagi membolehkan aplikasi ini digunakan untuk semua pengguna. 



Pengguna boleh mendapatkan aplikasi ini dengan mudah, selain itu juga aplikasi ini adalah aplikasi yang boleh di dapati tanpa perlu melakukan pembayaran untuk mendapatkan aplikasi ini. 






Macnote Studio Seri Kembangan 
Lot G-45, Bazar rakyat PKPS
Jalan Putra Permai
Bandar Putra Permai
43300 Seri Kembangan

Waze Bazar Rakyat PKPS
Google maps Bazar Rakyat PKPS
Email macbookstationsk@gmail.com 

Phone 038932344 
HP 0105267005

Landmark Cari hotel M Design 
Waktu Operasi Isnin - Ahad 10.00am hingga 9.00pm 
Dibuka Setiap Hari






Tiada ulasan:

Catat Ulasan