Macbook Repair - Mecnote: (Repaired) Magsafe Cable Repair

Cari Model Mac

Jumaat, 30 Mac 2018

(Repaired) Magsafe Cable Repair

Kedai Repair Apple Magsafe KL (Charger Apple Repair Cabel Putus)

Seperti mana tahu magsafe memang act as adapter untuk macbook dan kebanyakan charger magsafe ini akan ada kelemahannya dimana  cable magsafe putus , cable magsafe luka wire, cable magsafe nak putus seperti dibawah 


Kebiasaannya pengguna magsafe lebih gemar balut tape hitam magsafe kabel seperti dibawah.



Magsafe sebegini biasanya bahaya untuk pengguna macbook mahupun macbook ini kerana leaked current dan voltage boleh rosakan macbook dan battery dan juga bahaya pada kanak-kanak.

Oleh itu kami nasihatkan tape hitam adalah penyelesaian untuk jangka pendek. Sekarang dah tak perlu 'survey' magsafe original baru. Kerana magsafe original repair kan boleh

How to repair magsafe?

Kalau dilihat perlu ada cabel baru untuk secara total kita tukar alat ganti cabel lama dengan cabel magsafe yang baru.



Betapa gembiranya bila dapat tahu dapat repair magsafe kat mecnote. Harga berpatutan dan anda sudahpun jimat 2/3 dari Harga asal Magsafe original yang baru. Senang cakap mecnote tawarkan repair magsafe murah.



Magsafe juga memerlukan workforce untuk pastikan hasilkan kerja materi dilakukan dengan sebaiknya agar voltan dan current dapat disampaikan dengan sempurnanya.




Biasanya cable yang ditukarkan juga diberikan jaminan warranty selama 90 hari seperti magsafe yang bagi memastikan kebelangsungan selepas repair magsafe kabel. 

Pelanggan kami juga sangat gembira bila dapat berjimat banyak dari membeli adapter magsafe yang baru. Kalau sebelum ni pakai kena gerak-gerakkan cable baru dapat charge macbook pro. Sekarang tak perlu risau magsafe charger rosak tak boleh charge macbook.





Bagaimana nak 'reach' Mecnote?

Ramai pengguna Macbook yang cuba kedai alternatif di sekitar repair macbook pro shah alam danrepair macbook di wangsa maju seperti kami bagi membaikpulih Macbook pro mereka, 


























Mecnote Studio Sdn Bhd (HQ Sri Gombak)
No 15A Jalan Sg 1/6 ,
Taman Sri Gombak ,
68100 Batu Caves , Selangor Malaysia

Operasi : Setiap Hari 10pg - 9 Malam 

Careline : 03-6177 0131
Whatsapp : 010 8025 651

Direct Watsap : wasap.my/60108025651/repairmac
Landmark : Sebaris Mc Donald, Public Bank Sri Gombak , Watson dan Atas Farmasi Al Pro


)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan