Macbook Repair - Mecnote

Cari Model Mac

Sabtu, 10 Februari 2018


Browser Web Terbaik Untuk 2017

Image result for web browser


Pelayar Web Terbaik Untuk 2017 - Panduan anda untuk web browser terbaik tahun 2017. Ini adalah pelayar terbaik untuk PC, telefon bimbit dan tablet.

Pelayar web terbaik untuk 2017
Pelayar web terbaik 2017

Baca Juga: Cara Mudah Mengenali Telefon Android Untuk Pemula.

Apakah pelayar web yang paling popular?

  • Google Chrome
  • Safari Apple
  • Internet Explorer & Edge
  • Firefox

Saat pertama kali menghidupkan PC atau laptop baru, anda akan mendapati bahawa satu-satunya laluan ke internet adalah melalui Internet Explorer atau, jika anda baru sahaja membeli PC yang menjalankan Windows 10, pelayar web Edge baru milik Microsoft.

Ia sama dengan peranti iPhone atau Android. Akan ada Safari, Google Chrome atau pelayar lain.

Tapi anda boleh memuat turun pelayar mana pun yang anda suka, baik menggunakan yang ada di PC atau laptop anda, atau kedai aplikasi di telefon bimbit atau tablet anda.

Dan terima kasih kepada statistik peramban W3Counter (April 2017), anda dapat melihat mana yang paling popular:

Pelayar web terbaik untuk 2017
Statistik penyemak imbas W3Counter (April 2017)
Image result for web browser

Google Chrome, adalah pelayar yang paling banyak digunakan yang menyumbang lebih dari setengah lalu lintas web, diikuti oleh Apple Safari di tempat kedua. IE (ditambah Edge) berada di tempat ketiga, dengan Firefox keempat. Opera kelima dengan 2.9 peratus trafik web global.

Berikut adalah cara untuk memecah masuk ke 10 pelayar teratas, menunjukkan versi yang digunakan. Ambil perhatian bahawa Microsoft Edge dan Opera tidak disenaraikan.

Dan terima kasih kepada statistik peramban W3Counter (April 2017), anda dapat melihat mana yang paling popular:
Image result for statistik browser W3Counter (April 2017)

Pelayar web terbaik untuk 2017
Statistik penyemak imbas W3Counter (April 2017)

Google Chrome tidak lagi disokong pada Windows XP dan Vista. Google mengesyorkan bahawa anda menaik taraf OS anda. Untuk maklumat lanjut, lihat siaran blog Google.
Mana pelayar web yang terbaik?

Anda tidak boleh sentiasa mempercayai statistik, dan bukan semua tinjauan bersetuju. Sebagai contoh, StatCounter meletakkan Pelayar UC di tempat ketiga, bukan IE. Walau bagaimanapun, semua orang bersetuju bahawa Chrome adalah yang paling popular.

Tentu saja, anda akan benar mengatakannya hanya kerana lebih banyak orang menggunakan pelayar tertentu, itu tidak menjadikannya "yang terbaik". Ia hanya satu saiz, dan sudah tentu ada satu lagi.

Sebelum ini, kami telah menyemak penyemak imbas web, membandingkannya dengan ciri kelajuan dan ranking. Masalah dengan pendekatan itu adalah bahawa semua penyemak imbas dikemas kini secara berterusan, yang bermaksud mereka dengan cepat menjadi usang. Dan itulah sebabnya kami tidak menawarkan hasil penanda aras di sini.Image result for web browser
Google, Mozilla, Microsoft, Apple dan lain-lain juga menambah, menukar dan memadamkan ciri-ciri pada kemas kini biasa, jadi pada kesempatan yang ganjil, ciri yang menjadi sebab untuk menggunakan penyemak imbas tertentu akan hilang semalaman.

Walaupun penyemak imbas adalah lebih baik daripada pesaingnya kerana prestasi, keselamatan atau ciri-cirinya, semuanya percuma dan tiada batasan untuk berapa banyak yang anda boleh pasang atau jalankan pada masa yang sama. Jadi sementara ramai orang bersetuju jika kami mengatakan bahawa Google Chrome adalah penyemak imbas web terbaik, tiada apa-apa yang menghalang anda menggunakan lima atau enam pelayar yang berbeza.
Pada Penasihat Tech kita semua menggunakan banyak penyemak imbas setiap hari. Kami menjalankan Windows menggunakan Chrome, Firefox dan Opera hampir sepanjang masa dengan Edge apabila diperlukan, manakala pengguna Mac akan menggunakan campuran Safari, Chrome dan Firefox.

Dan semua pelayar ini menawarkan prestasi yang baik dan keserasian. Mereka semua menawarkan untuk menyimpan kata laluan anda dan selain dari Internet Explorer (dan sedikit sebanyak Microsoft Edge), mereka akan menyegerakkan data, kegemaran dan tab anda antara beberapa komputer dan peranti supaya anda boleh mengambil telefon anda dan terus membaca di mana anda berhenti pada komputer riba.

Mereka semua menyokong sambungan dan add-on supaya anda boleh menambah ciri, pintasan dan widget tertentu. Pada kemas kini ulang tahun Windows 10 pada pertengahan 2016, Edge akhirnya mula menyokong sambungan.

Sekiranya pelanjutan tertentu tidak tersedia dalam penyemak imbas kegemaran anda, cuma semak dan lihat sama ada untuk pelayar lain. Begitu juga, jika tapak web tidak dipaparkan dengan betul atau berfungsi dalam satu pelayar, cuba yang lain. Ini adalah sebab yang paling umum mengapa kami menggunakan lebih daripada satu penyemak imbas.

Anda boleh mengatakan pelayar terbaik adalah penyemak imbas yang berjalan pada semua peranti anda dan berkongsi penanda halaman, log masuk, tab dan data lain supaya anda boleh memilih di mana anda menanggalkan sebarang peranti. Chrome melakukan ini, seperti Safari (tetapi ini hanya berguna jika anda mempunyai produk Apple tentu saja).


Pelayar web alternatif terbaik
Dikagumi oleh pelayar dengan nama besar? Nah, ada berita gembira: ada banyak alternatif yang anda tidak pernah dengar. Itu tidak bermakna anda tidak perlu memasang atau mencubanya.

Kami mengumpul enam pelayar web alternatif terbaik dan walaupun pada masa yang lalu, kebanyakannya masih menjadi pilihan terbaik sekarang.

Berikut adalah beberapa alternatif penyemak imbas web terbaik yang kami cadangkan untuk anda lawati pada tahun 2017:


  • Yandex: Ini adalah Google Google Chrome bersamaan dengan Rusia, yang telah dibangunkan oleh Yandex enjin carian Rusia. Ia boleh didapati untuk Windows, Android, iOS dan macOS. Ini adalah lalai untuk carian Bing, tetapi anda boleh mengubahnya ke Google, Yandex atau yang lain. Ia berasaskan Chromium dan menyokong sambungan, walaupun senarai itu tidak sebesar Chrome atau Firefox.
  • Comodo IceDragon: Seperti Yandex, Comodo mendakwa sebagai penyemak imbas web yang selamat, melindungi anda daripada laman web yang bijak, memastikan keselamatan masuk dan banyak lagi. Ia juga mempunyai keserasian penuh dengan plugin Firefox.
  • Maxthon: Ia tidak mencukupi untuk menjadi pelayar web baru-baru ini. Maxthon menawarkan tambahan seperti Maxnote untuk klip-klip klip dari web, Passkeeper untuk log masuk dan UUMail untuk peti masuk virtual


.

Macbook / Laptop Rosak , Tanya Kami .. Dimana Kami? - ( Seri Kembangan Outlet )


 - 5 Minit Dari Kinrara
- 10 Minit Dari Cheras , Putrajaya
- 15 Minit Dari Puchong 
- 20 Minit Dari KL 
- 25 Minit Dari Bangsar









Macnote Studio Seri Kembangan

Lot G.45 , Bazaar Rakyat PKPS,

Jalan Putra Permai 5/4,
Bandar Putra Permai,
4330 Seri Kembangan, Selangor

Waze  : Bazaar Rakyat PKPS

Google Maps : Bazaar Rakyat PKPS
E-mail  : macbookstationsk@gmail.com

Phone  : 03-8938 2344 /0105267005
Tel : 0105267005

Landmark : Cari Hotel M Design ( Tengok Gambar Diatas)

Waktu Operasi : Isnin - Ahad (10 a.m. - 9 p.m.) Setiap Hari

Tiada ulasan:

Catat Ulasan