Macbook Repair - Mecnote: Bagaimana untuk memulihkan fail anda apabila Mac anda tidak bermula dengan betul

Cari Model Mac

Jumaat, 2 Februari 2018

Bagaimana untuk memulihkan fail anda apabila Mac anda tidak bermula dengan betul

Bagaimana untuk memulihkan fail anda apabila Mac anda tidak bermula dengan betul


Apabila Mac anda tidak akan menyelesaikan proses permulaannya, bagaimana anda mendapat akses ke data? Itulah masalah yang dihadapi segelintir pengunamacbook.

Walau bagaimanapun, saya menasihatkan orang untuk menjalankan percubaan ini terlebih dahulu, kerana pemulihan cakera boleh mahal.

  1. Cuba pasangkan Mac anda pada Mac yang lain dalam Mod Disk Sasaran. Anda mungkin dapat membaiki pemacu walaupun Mac tidak akan boot boot macOS, atau hanya menyalin fail yang anda perlukan walaupun pemacu rosak.
  2. Sekiranya anda selesa dengannya atau boleh mencari seseorang yang berada, keluarkan pemacu dari komputer anda, letakkannya di dalam kandang luar, dan cuba pasang pada Mac lain atau jalankan Operasi Cakera Utiliti atau Operasi Pembaikan Tech di atasnya. Ramai model komputer riba Mac mempunyai pemacu yang boleh anda keluarkan dengan beberapa kemudahan atau penjagaan, dan pihak ketiga menjual cakera keras dan penutup SSD.
  3. Cari perkhidmatan pemulihan, yang boleh mengenakan bayaran beberapa ratus kepada lebih seribu dolar. Ia mungkin berbaloi. Walaupun kami tidak mengkaji semula perkhidmatan tersebut pada bila-bila masa pada masa lalu, tiga syarikat terkenal ialah Pemacu Pemacu; Pemulihan Data Selamat, yang mana rakan kongsi dengan beberapa pembuat memandu; dan Perkhidmatan Pemulihan Seagate, yang berfungsi dengan pemacu dari mana-mana pembuat.

Satu jalan lain yang perlu diambil, jika pemacu telah rosak data tetapi akan dipasang dan boleh dibaiki oleh Utility Disk, adalah aplikasi pemulihan data. Kami meninjau Disk Drill 2 kira-kira 18 bulan lalu, dan ia mungkin menjadi tiket dalam beberapa kes.

(Sila juga ingat untuk membuat sandaran tetap melalui Time Machine, hos dalam talian, perisian kloning, atau, sebaik-baiknya kombinasi ketiga-tiga.)


Tanya Macnote Station

Kami sentiasa mencari masalah baru untuk diselesaikan! E-mel anda ke macbookstation@gmail.com termasuk menangkap skrin yang sesuai. Macnote akan membalas atau memberi jawapan kepada setiap soalan, dan kami akanmemberikan nasihat penyelesaian masalah langsung.


Untuk mengulas artikel ini dan kandungan Macnote yang lain, lawati halaman Facebook kami.


Berikut Merupakan Testimoni Yang Kami Dapat Daripada Customer



Untuk mengatahui lebih lanjut silalah lawati website kami di Macnote Studio


Tak tahu dimana lokasi MACNOTE Gombak?


Anda boleh hubungi kami melalui:
                         


Anda amat dialu-alu datang terus ke MACNOTE di Gombak:


KAMI DI GOMBAK ( BERDEKATAN GIANT BT CAVES DAN MCD SERI GOMBAK)
- 10 MINIT DARI KEPONG DAN SELAYANG
- 15 MINIT DARI SETAPAK DAN SENTUL
- 25 MINIT DARI BANGSAR DAN AMPANG 
- 30 MINIT DARI PUCHONG DAMANSARA DAN CHERAS



Tiada ulasan:

Catat Ulasan