Macbook Repair - Mecnote: Amaran: Jika anda mematikan Perpustakaan Foto iCloud dalam IOS, anda mungkin memadamkan imej yang dioptimumkan tanpa sengaja

Cari Model Mac

Rabu, 7 Februari 2018

Amaran: Jika anda mematikan Perpustakaan Foto iCloud dalam IOS, anda mungkin memadamkan imej yang dioptimumkan tanpa sengaja

Amaran: Jika anda mematikan Perpustakaan Foto iCloud dalam IOS, anda mungkin memadamkan imej yang dioptimumkan tanpa sengaja


Penyimpanan iCloud saya penuh dan saya tidak membeli storan tambahan. Agar tidak mendapat pemberitahuan, saya memutuskan untuk mematikan Perpustakaan Foto iCloud. Tetapi selepas itu, kira-kira 1,000 foto daripada 2,000 foto hanya hilang dari iPhone saya. Adakah mereka masih tersembunyi di peranti saya atau mereka pergi untuk kebaikan?

Apabila anda mengetuk suis Perpustakaan Photo iCloud padam, anda harus menerima petikan yang menawarkan penjelasan, dan mempunyai dua pilihan: Alih keluar dari iPhone atau Muat Turun Foto & Video.

Senario ini tidak memadamkan media dari Perpustakaan Foto iCloud, seperti yang saya perhatikan di atas, jadi anda boleh memulihkan imej dan video:

Sambungkan peranti iOS dengan penyimpanan yang mencukupi untuk memuat turun semua media, dan dayakan Pustaka Foto iCloud dengan Muat Turun dan Simpan Asal yang ditetapkan dalam Kawasan Tetapan untuk Foto di atas. Kemudian, apabila anda mematikan Perpustakaan Foto iCloud, ketik Muat turun Foto & Video untuk memastikan semua imej disimpan.
Pada Mac yang dilog masuk ke akaun iCloud yang sama, gunakan Foto> iCloud untuk mendayakan Perpustakaan Photo iCloud dan pilih pilihan Muat turun Asal ke Mac ini. Itu akan mengambil semua media anda dari iCloud, di mana anda boleh mencabut Mac dari Perpustakaan Foto iCloud.

Tanya Macnote

Kami sentiasa mencari masalah baru untuk diselesaikan! E-mel anda ke macbookstation@gmail.com termasuk menangkap skrin yang sesuai, dan sama ada anda mahu nama penuh anda digunakan. Setiap soalan akan dijawab, kami akan membalas e-mel, dan juga memberikan nasihat penyelesaian masalah langsung.



Berikut Merupakan Testimoni Yang Kami Dapat Daripada Customer



Untuk mengatahui lebih lanjut silalah lawati website kami di Macnote Studio


Tak tahu dimana lokasi MACNOTE Gombak?


Anda boleh hubungi kami melalui:
                         


Anda amat dialu-alu datang terus ke MACNOTE di Gombak:


KAMI DI GOMBAK ( BERDEKATAN GIANT BT CAVES DAN MCD SERI GOMBAK)
- 10 MINIT DARI KEPONG DAN SELAYANG
- 15 MINIT DARI SETAPAK DAN SENTUL
- 25 MINIT DARI BANGSAR DAN AMPANG 
- 30 MINIT DARI PUCHONG DAMANSARA DAN CHERAS



Tiada ulasan:

Catat Ulasan