Macbook Repair - Mecnote: Razer Blade Stealth

Cari Model Mac

Sabtu, 23 Disember 2017

Razer Blade Stealth

Razer Blade Stealth



Spesifikasi
·         Intel Core i7-7500U processor
·         Intel HD Graphics 620
·         16GB memory
·         512GB M.2 SSD
·         802.11a/b/g/n/ac, Bluetooth 4.1
·         13.3 inches screen with Quad HD Plus display

Rekabentuk
Razer Blade Stealth ini didatangkan dengan rangka diperbuat daripada aluminium yang kelihatan sleek dan bergaya. Ia juga mempunyai rekaan seakan-akan MacBook Pro tetapi ia mempunya perbezaan pada warna line laptop.

Skrin dan Bunyi
Seperti coklat yang menyempurnakan McD ChocoTop, skrin Quad HD pada Blade Stealth ini menjadikan ia sempurna dan sesuai untuk menonton movie, ataupun edit gambar.
Sepasang speaker pada bahagian sisi laptop ini juga menjadi salah satu feature terbagus pada Stealth ini. Ia memberikan audio yang cukup kuat untuk memenuhi ruang bersaiz sederhana tanpa sebarang kerosakan pada bunyi ataupun kekecilan suara. Namun bnegitu ia kekurangan bass, dimana anda mungkin perlu mendapatkan headphone ataupun speaker untuk mendengar bass.

Keyboard dan Touchpad
Keyboard Blade Stealth ini didatangkan dengan backlight yang popular daripada Razer, iaitu Chroma. Ia boleh diubah suai mengikut kehendak melalui software Razer Synapse.
Touchpad Stealth ini boleh dikira sebagai cukup sempurna, kerana ia sangat smooth ketika digunakan dan ia memberikan swipe, click dan juga multi-gestures boleh digunakan tanpa sebarang masalah.

Prestasi
Tidak seperti Razer Blade Pro ataupun Razer Blade, Razer Blade Stealth ini merupakan sebuah laptop berkelas Ultrabook, ia nipis, ringan dan juga ia sesuai untuk mereka yang menginginkan laptop yang laju dan untuk digunakan untuk hanya kerja-kerja pejabat ataupun sekolah. Dengan processor i7 generasi ke-7 ia sudah cukup untuk menjadikan laptop ini sebuah laptop kerja yang berkuasa.




Untuk mengatahui lebih lanjut silalah lawati website kami di Macnote Studio


Tak tahu dimana lokasi MACNOTE Gombak?


Anda boleh hubungi kami melalui:
                         


Anda amat dialu-alu datang terus ke MACNOTE di Gombak:


KAMI DI GOMBAK ( BERDEKATAN GIANT BT CAVES DAN MCD SERI GOMBAK)
- 10 MINIT DARI KEPONG DAN SELAYANG
- 15 MINIT DARI SETAPAK DAN SENTUL
- 25 MINIT DARI BANGSAR DAN AMPANG 
- 30 MINIT DARI PUCHONG DAMANSARA DAN CHERAS





Ez Bro



Tiada ulasan:

Catat Ulasan