Macbook Repair - Mecnote: (WANNACRY)-ANDA MUNGKIN TAK NK JDI MANGSA SETERUSNYA

Cari Model Mac

Rabu, 24 Mei 2017

(WANNACRY)-ANDA MUNGKIN TAK NK JDI MANGSA SETERUSNYA



Dear Macnote Customer 

Baru-baru ini, kita disaksikan dengan serangan besar-besaran global cyber . Yang mesra dikenali sebagai WannaCry. Ia merupakan salah satu serangan cyber yang paling terbesar di abad ini yang melumpuhkan system lebih 150 negara dan menjangkiti hampir 250,000 laptop dan mesin di seluruh dunia.WannaCry ni adalah  malicious software (malware) classified sebagai ransomware.Ia akan encrypt file yang penting dalam Windows dan meminta bayaran daripada anda untuk membuka kunci itu semula.Ia lebih tertumpu pada organisasi besar dan rangkaian perniagaan.Akan tetapi {$name} boleh melakukan sedikit bahagian untuk elakkan daripada terkena pada laptop windows anda.
  • Memandangkan virus semakin serius, pastikan laptop anda ada Antivirus Original yang bagus untuk selamatkan dari terkena WannaCry Ransomware tersebut. Lagi bagus ada ciri-ciri Internet Security.Pastikan Update Autmaticatically Antivirus.


  • Update MIcrosoft Windows Security.Sekiranya anda mengunnakan OS lama seperti Windows 7 dan Windows 8 sila click link dibawah untuk download security pack dari Microsoft click here.

  • Hati-Hati dengan apa yang anda klik dari Email.Jangan KLIK pada email yang agak fishy dan datang dari sumber yang tidak dikenali.

  • Pastikan anda selalu backup data-data yang penting.Buat Selalu dari terkena. Bila Sudah dijangkiti Nasi Sudah jadi Bubur.



Kami di Macnote Lab giat menjalankan FREE Decryption tool dan recovery tool bagi mencari jalan pada mangsa WannaCry Ransomware ini.Kita juga sangat alert dengan pihak berkuasa utk setiap serangan yang berlaku di dunia cyber ini.
Nak tahu lebih lagi pasal WannaCry .Klik Sini Klik Sini
 Kami sudah serik tgk Klien kami menjadi mangsa WannaCry.Kami tak nak anda Mangsa seterusnya Bagi membantu Klien kami .
Kami ingin Bantu anda ada AntiVirus Internet Security Sendiri bagi elakkan anda menjadi mangsa seterusnya. OFF RM15 untuk Setiap Avast Pro Antivirus. Kami hanya buka untuk Bulan Ini sahaja dan tinggal seminggu sebelum kami tutup tawaran ini.
Utk Dapatkannya Cepat Klik Sini KLIK SINI (SEMINGGU SAHAJA OFFER KAMI)



Sincerely,
Ash Macnote
Specialist Macnote (Security)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan