Macbook Repair - Mecnote: ( SOLVED ) - UPGRADE SSD PCIe MACBOOK AIR A1466

Cari Model Mac

Selasa, 13 Disember 2016

( SOLVED ) - UPGRADE SSD PCIe MACBOOK AIR A1466







Kami rasa anda sedia maklum model MACBOOK AIR A1466 adalah model yang tidak asing lagi dalam keluarga Macbook Air dan jikalau terjumpa lagi pada masa sekarang maknanya MACBOOK AIR A1466 ini sangat popular dalam zamannya  dan dalam keluarga Macbook. Jadi kami sangat mengenali masalah yang sangat kerap berlaku pada model MACBOOK AIR A1466 ini. Model ini sering kali masuk ke kedai dengan masalah Wifi Card , Upgrade SSD , Battery Problem, Cannot on , OSX Corrupt , Dan Screen Belang ' atau 'No display' . Tetapi berbeza pula dengan MacBook kali ini. Kali ini kami upgrade SSD PCIe 2 buah MacBook Air kepada 240gb. Dengan menggunakan kepakaran yang ada kami sedia membantu pengguna Macbook ini sedaya yang mungkin . Setelah mengambil masa selama 4 Hari , kami berjaya upgrade storage Macbook ini.



Jadi kami terus memaklumkan kepada tuan empunya Macbook bahawa Macbooknya telah siap dan beliau merasa sangat gembira. Beliau pada mulanya tidak percaya masalah itu dapat diselesaikan malah dengan cepat kami melakukannya "bagaimana boleh siap dengan secepat tu tuan ?" katanya.








artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair motherboard Macbook , Power Jack , autooff , Upgrade SSD , cannot on , auto shutdown , no display , Slow , Problem HDD , Wifi Card ,Battery , Screen Problem MACBOOK AIR A1466. 

Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda berkongsilah melalui facebook , e-mel atau twitter . Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 100 kebaikan akan kembali kepada anda.

Jika anda sendiri ada masalah tentang Macbook? Tanya Kami.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan