Macbook Repair - Mecnote: (UPGRADE) - MAXIMUM UPGRADE MAC PRO TO SSD 1TB

Cari Model Mac

Rabu, 20 Julai 2016

(UPGRADE) - MAXIMUM UPGRADE MAC PRO TO SSD 1TB

.
 Kebanyakan artis di Malaysia banyak menggunakan peranti dari apple bagi kerja-kerja mengubah lagu dan hasil kerja mereka.Dengan kepakaran kami , kali ini kami cuba membantu seorang artis terkenal di Malaysia untuk bantu upgrade Mac Pro nya se maximum yang mungkin.
.
.
Biasanya Aplikasi yang digunakan adalah Garage Band atau Final Cut Pro yakni aplikasi yang berat untuk proses rendering memory proses lagu mahupun animasi.
.


Jadi kami terus memaklumkan kepada tuan empunya Mac Pro bahawa Mac Pro nya telah siap dan beliau merasa sangat gembira . Beliau pada mulanya tidak percaya masalah itu dapat diselesaikan malah dengan cepat kami melakukannya. " Macam mana korang upgrade Mac Pro ni dh laaa berat dan besar ini yaa..cepat sungguh nooh" katanya 
.
.
.
Artikel ini adalah untuk mereka yang mencari tentang repair motherboard macbook , cannot enter OSX , Macbook cepat panas , Macbook Slow , Macbook Hang , Macbook Upgrade SSD , Macbook Upgrade RAM , Macbook Questionmark , Speaker Problem Pecah Macbook , Skrin Macbook Pecah
.
.
Jika anda merasakan artikel ini bagus dan boleh dikongsi dengan rakan anda , berkongsilah melalui facebook , emel , instagram mahupun youtube. Percayalah jika anda memberi satu kebaikan kepada orang lain 10 kebaikan akan kembali kepada anda,.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan