Macbook Repair - Mecnote: MacOS Pemulihan Sierra Trash dan simpan semula fail

Cari Model Mac

Isnin, 11 Jun 2018

MacOS Pemulihan Sierra Trash dan simpan semula fail


-->
MacOS Pemulihan Sierra Trash dan simpan semula fail

Bagaimana untuk mendapatkan semula
fail sampah Empat di macOS High Sierra?

Mengalih keluar fail ke Mac Trash bin dan mengosongkan Sampah menjadi cara biasa untuk pengguna Mac menghapus dan memadamkan fail atau data yang tidak berguna pada komputer Mac.

Walau bagaimanapun, kehilangan fail dengan mengosongkan Mac Trash juga merupakan masalah utama untuk kebanyakan pengguna Mac di bawah semua macOS termasuk macOS High Sierra, macOS Sierra, dan versi lama.

Jika anda cuba mencari cara yang mudah untuk memulihkan fail yang dihapuskan dengan mengosongkan tong sampah MacOS High Sierra, perintah + hapus, atau kehilangan fail pada peranti storan seperti USB, kad SD atau cakera keras, hanya berehat dan ikut kaedah yang ditawarkan di bawah untuk melihat bagaimana untuk membatalkan tong sampah Mac kosong dan memulihkan semua fail yang hilang pada macOS High Sierra sekarang.

Kaedah 1. Buat asal Sampah kosong untuk memulihkan fail yang dipadam / hilang pada Mac (di bawah macOS High Sierra)
Biasanya, sebaik sahaja anda mengosongkan tong Sampah, tidak ada peluang untuk mendapatkan fail yang dikosongkan pada komputer Mac.

Tetapi jika anda tidak mengosongkan Sampah, anda boleh mengikuti petua di bawah untuk mendapatkan fail Sampah di macOS High Sierra:

Klik pada ikon Sampah di sebelah kanan Dok> Seret fail yang dipadam ke lokasi lain. Jika anda telah mengosongkan sampah, perisian pemulihan fail Mac yang kuat akan membantu anda mendapatkan semua fail MACOS High Sierra yang dikosongkan di dalam tong sampah. Langkah-langkah terperinci boleh didapati untuk anda mengikut Kaedah 2 sekarang.

Cara lain yang anda boleh cuba ialah membatalkan sampah sampah Mac kosong pada macOS High Sierra dengan memulihkan dari sandaran Waktu Mesin:

1. Buka tetingkap yang mengandungi fail yang anda mahu dapatkan;
2. Sambungkan pemacu Mesin Masa dan klik menu Mesin Masa;
3. Pilih Masukkan Mesin Masa> Cari sandaran dan pratonton fail yang telah anda buang dengan mengosongkan tong sampah;
4. Pulihkan fail.

Kaedah 2. Kembalikan semula fail sampah Trash di Mac dengan perisian pemulihan fail Mac
 Jika anda tidak mempunyai sandaran dan telah membersihkan tong sampah di bawah macOS High Sierra, berehatlah! Perisian pemulihan fail Mac yang kuat - EaseUS Recovery Data Wizard untuk Mac akan melakukan semua tugas untuk anda dan dapatkan semua fail bin Trash yang dikeluarkan dari 3 langkah mudah:

Langkah 1. Pilih lokasi di mana dokumen Word penting anda hilang dan klik butang Imbas.

 select the location where your documents lost and click scan

Langkah 2. EaseUS Recovery Data Wizard untuk Mac akan segera memulakan imbasan cepat serta imbasan mendalam pada volum cakera yang dipilih. Sementara itu, keputusan pengimbasan akan dibentangkan di anak panah kiri.

 scan the selected drive to find lost documents

Langkah 3. Dengan Path and Type, anda boleh dengan cepat menapis fail Word yang anda telah hilang sebelum ini. Pilih fail sasaran dan klik butang Recover Now untuk mendapatkannya kembali sekaligus.

click the recover now button to recover lost documents on your Mac

Tiada ulasan:

Catat Ulasan