Macbook Repair - Mecnote: (Solved) Battery iPhone Cepat Drain - Kedai Repair iPhone KL

Cari Model Mac

Khamis, 5 April 2018

(Solved) Battery iPhone Cepat Drain - Kedai Repair iPhone KL

Kedai Repair Battery iPhone KL

iPhone merupakan peranti smartphone yang sangat popular di Malaysia. Ranking iPhone sentiasa berada nombor 1 di hati pengguna di Malaysia. Justeru itu ramai juga pengguna iPhone yang mengalami beberapa masalah iPhone seperti battery iPhone cepat drain atau Battery cepat habis.



Batteri akan ada capacity untuk menyimpan dan charging juga cycle count iaitu kitaran hayat bagi battery selepas di buat di kilang . Termasuk battery double AA yang kita beli di kedai tu mesti ada kitaran hayat ya masing2.

Sebagai contoh pelanggan dari Bangsar ini, yang nak repair iPhone yang baterry rosak langsung , caj tak masuk. Setelah habis diagnosis dan Checking di Mecnote , Specialist disini dapati battery iPhone failure, Ya dan Checking iPhone Free disini ya, PERCUMA sahaja


Pihak specialist menukar battery iPhone dengan turut membekalkan jaminan pada beliau selama 180 hari tanpa risau dan jaminan wang dikembalikan 100% sekiranya ada masalah dengan battery iPhone baru beliau.




Apa kesan kalau battery drain tapi tak tukar?Batteri iPhone yang rosak juga boleh menyebabkan kalau tak tukar juga boleh jadi battery akan kembung dan seterusnya merosakan screen iPhone anda.

Kami nasihatkan battery anda sentiasa pantau dengan meng'install'kan software ini 
untuk pantau kesihatan Battery anda - 

Download iOS - Battery Life (Percuma)

Boleh tengok pada capacity Battery anda , sekiranya Capacity anda semakin menurun membawa maksud keupayaan battery anda menyimpan kuasa didalam battery tersebut.




Pelanggan juga berasa gembira dengan penerangan juga perkongsian ini, kami juga berkongsi kepada semua pembaca artikel Mecnote supaya memanfaat kan apps yang boleh memantau kesihatan iPhone anda.


Ramai pengguna iPhone yang cuba kedai alternatif di sekitar repair iPhone  shah alam dan repair iPhone di wangsa maju seperti kami bagi membaikpulih iPhone mereka, 


























Mecnote Studio Sdn Bhd (HQ Sri Gombak)
No 15A Jalan Sg 1/6 ,
Taman Sri Gombak ,
68100 Batu Caves , Selangor Malaysia

Operasi : Setiap Hari 10pg - 9 Malam 

Careline : 03-6177 0131
Whatsapp : 010 8025 651

Direct Watsap : wasap.my/60108025651/repairmac
Landmark : Sebaris Mc Donald, Public Bank Sri Gombak , Watson dan Atas Farmasi Al Pro


)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan