Macbook Repair - Mecnote

Cari Model Mac

Jumaat, 2 Mac 2018

8 Sebab Reboot iPad Anda


pinstock / E + / Getty Images
  • 1. IPad berjalan lambat atau kadang-kadang membeku selama beberapa saat . Kebanyakan komputer akan melihat prestasi mereka merosot dari masa ke masa jika mereka dibiarkan berjalan selama berminggu-minggu, dan iPad tidak berbeza. Jika anda fikir iPad anda berjalan agak perlahan daripada biasa, cuba reboot cepat.
  • 2. Apl tertentu terus terhempas . Salah satu cara untuk menyelesaikan masalah ini ialah memadamkan aplikasi dan memuat turunnya lagi dari App Store, tetapi reboot adalah langkah pertama yang baik sebelum anda pergi ke yang melampau.
  • 3. Anda mempunyai masalah menyambung ke Wi-Fi.  Jika anda benar-benar yakin anda menaip kata laluan yang betul, cuba reboot iPad.
  • 4. IPad berhenti membuat bunyi . Alasan yang paling biasa adalah iPad yang diam adalah butang bisu secara tidak sengaja dihidupkan, yang mudah dibetulkan dengan  membuka panel kawalan  dan mengetuk butang bisu. Tetapi jika anda tidak mahu meluangkan masa untuk mencari melalui semua sebab-sebab lain yang berbeza iPad mungkin akan diam, reboot cepat biasanya akan melakukan silap mata.
  • 5. Papan kekunci pada skrin berhenti muncul atau sangat perlahan.  Mulakan semula iPad adalah cara yang baik untuk menyembuhkan masalah dengan papan kekunci pada skrin atau dengan  Carian Spotlight .
  • 6. AirPlay berhenti berfungsi . Jika anda cuba menyambungkan iPad anda ke TV anda melalui Apple TV dan anda sepatutnya tidak dapat membuat pasangan itu berfungsi dengan betul, mula-mula cuba reboot Apple TV. Jika itu tidak berfungsi, lakukan perkara yang sama untuk iPad. (Anda boleh memulakan semula kedua-dua peranti pada masa yang sama jika anda benar-benar mahu.)
  • 7. Bateri iPad mengalir terlalu cepat.  Terdapat banyak cara untuk menjimatkan hayat bateri, tetapi jika iPad anda nampaknya terapung terlalu laju, reboot mungkin teratur.
  • 8. Peranti Bluetooth tidak akan disambungkan . Semasa menyambungkan peranti Bluetooth seperti fon kepala tanpa wayar ke iPad biasanya cukup mudah, jika anda mengalami masalah, anda mungkin akan menamatkan semula iPad. Pertama, letakkan peranti itu dalam mod penemuan Bluetooth dengan mengikuti arahan, dan jika itu gagal, reboot kedua-dua aksesori dan iPad.

  • Macbook / Laptop Rosak , Tanya Kami .. Dimana Kami? - ( Seri Kembangan Outlet )


     - 5 Minit Dari Kinrara
    - 10 Minit Dari Cheras , Putrajaya
    - 15 Minit Dari Puchong 
    - 20 Minit Dari KL 
    - 25 Minit Dari Bangsar









    Macnote Studio Seri Kembangan

    Lot G.45 , Bazaar Rakyat PKPS,

    Jalan Putra Permai 5/4,
    Bandar Putra Permai,
    4330 Seri Kembangan, Selangor

    Waze  : Bazaar Rakyat PKPS

    Google Maps : Bazaar Rakyat PKPS
    E-mail  : macbookstationsk@gmail.com

    Phone  : 03-8938 2344 /0105267005
    Tel : 0105267005

    Landmark : Cari Hotel M Design ( Tengok Gambar Diatas)

    Waktu Operasi : Isnin - Ahad (10 a.m. - 9 p.m.) Setiap Hari

Tiada ulasan:

Catat Ulasan