Macbook Repair - Mecnote

Cari Model Mac

Selasa, 6 Februari 2018


TRICKS lUCU & KELAKAR – I’m FEELING LUCKY – GOOGLE

Google - Enjin carian yang paling banyak digunakan di dunia dengan pelawat unik satu bilion setiap bulan. Sebab populariti Google adalah kerana kesederhanaan dan kebolehgunaannya.

Jika kita bercakap lebih banyak mengenai populariti Google maka peranan utama dimainkan oleh gaya laman utama yang mereka gunakan untuk mencari pertanyaan. Halaman utama Google terdiri daripada bar carian dengan dua butang - Carian Google & Saya Rasa Bertuah. Kami lebih suka menggunakan butang carian Google setiap kali kami mencari web yang membawa kami ke 10 hasil yang paling sesuai dengan pertanyaan kami, sementara butang yang saya Rasa Bertuah membawa kami ke halaman teratas Google yang sepadan dengan pertanyaan kami.

tips dan trik Google terbaik

Oleh kerana saya berasa butang bertuah membawa anda terus ke halaman pertanyaan berkaitan anda, sesetengah orang menggunakan butang ini untuk menghasilkan hasil yang inovatif dan lucu.

Tetapi seolah-olah anda tidak menggunakan butang Saya Rasa Bertuah terlalu kerap, bukan? Tetapi saya berjanji, selepas jawatan ini anda akan mencuba ini setiap hari apabila bersendirian, dengan kawan-kawan dan dengan setiap badan !!

Mula-mula anda perlu pergi ke Google.com, maka anda perlu menaip frasa yang diberikan di bawah kemudian klik Saya Merasa Bertuah untuk melihat beberapa keputusan gila. Untuk ini, anda perlu mematikan carian segera Google (yang boleh anda lakukan dengan pergi ke tab tetapan yang disediakan di sudut kanan bawah halaman utama google, kemudian klik pada tetapan carian dan pilih "tidak pernah menunjukkan hasil segera" kemudian klik simpan).

Saya Rasa Beruntung - trik Google:

1. Google gravity:

Graviti adalah daya yang mengikat setiap perkara di atas tanah. Jika anda menaip Google Gravity pada bar carian dan klik Saya Merasa Bertuah maka anda akan menyedari bagaimana Google akan menjadi jika graviti telah berkesan di internet.

Mula-mula anda akan walaupun berada di laman utama Google tetapi tidak lama lagi anda akan melihat kesan graviti di internet, anda juga boleh memindahkan sesuatu di halaman itu dengan memegang klik kiri. Ia hanya berfungsi pada Chrome Google & Firefox, dan bukan pada IE.

2. Google Rainbow: 

Cari frasa ini dan anda akan mendapati diri anda di halaman utama carian Google di mana anda dapat melihat teks berubah warna dengan cepat yang memberikan persepsi tentang pelangi.

3. Epic Google:

Lakukan carian "Saya Rasa Bertuah" di google epik untuk melihat halaman berkembang. Saiz halaman meningkat sehingga menjadi terlalu besar untuk skrin.

4. Google Pirates:

Cari frasa ini dengan menggunakan Perasaan Saya dan anda akan melihat versi lanun Google. Selepas carian ini, anda akan mendapati diri anda di laman utama Google, pada pandangan pertama anda tidak akan menemui apa-apa yang istimewa, tetapi jika anda dengan teliti melihat halaman utama anda akan mendapati bahawa Google menggunakan bahasa lanun di mana-mana !!

5. Sphere Google:

Pernahkah anda melihat tarian Google dalam gerakan bulat? Jika tidak, maka anda mungkin harus menontonnya dengan mencari pada saya Merasa Bertuah untuk melihat bagaimana teks bergerak di sekitar Google, dalam bidang! Anda boleh menukar putaran sfera ke mana-mana arah dengan menggerakkan tetikus di atas teks berputar.

6. Annoying Google:

Google tidak mengecewakan sesiapa pun, jadi jika anda ingin tersinggung maka cari frasa ini untuk melihat betapa menjengkelkan Google.

Anda akan melihat halaman utama Google dengan teks yang mempunyai gabungan huruf kecil dan besar sehingga terlalu sukar untuk dibaca.


7. LOL limewire:

Anda perlu mencari ini !! Selepas anda mencari frasa ini, anda akan dibawa ke .swf fail di mana mereka mendakwa bahawa anda adalah lanun dan memberitahu anda "melakukan apa yang anda mahu menyebabkan lanun adalah percuma". LOL !! 😛


8. 2204355:

Bosan dengan guritan rick lama, kemudian cuba ini untuk mengetahui sesuatu yang baru !! Jadi, jika anda sudah bersedia untuk mendapatkan ayam yang digulung kemudian cari sekarang kerana ayam sedang menggulung untuk anda.

Macbook / Laptop Rosak , Tanya Kami .. Dimana Kami? - ( Seri Kembangan Outlet )


 - 5 Minit Dari Kinrara
- 10 Minit Dari Cheras , Putrajaya
- 15 Minit Dari Puchong 
- 20 Minit Dari KL 
- 25 Minit Dari Bangsar







Macnote Studio Seri Kembangan

Lot G.45 , Bazaar Rakyat PKPS,

Jalan Putra Permai 5/4,
Bandar Putra Permai,
4330 Seri Kembangan, Selangor

Waze  : Bazaar Rakyat PKPS

Google Maps : Bazaar Rakyat PKPS
E-mail  : macbookstationsk@gmail.com

Phone  : 03-8938 2344 /0105267005
Tel : 0105267005

Landmark : Cari Hotel M Design ( Tengok Gambar Diatas)

Waktu Operasi : Isnin - Ahad (10 a.m. - 9 p.m.) Setiap Hari

Tiada ulasan:

Catat Ulasan