Macbook Repair - Mecnote: Office untuk Mac mendapat sokongan Touch Bar dengan integrasi Outlook tidak lama lagi

Cari Model Mac

Khamis, 1 Februari 2018

Office untuk Mac mendapat sokongan Touch Bar dengan integrasi Outlook tidak lama lagi

Office untuk Mac mendapat sokongan Touch Bar dengan integrasi Outlook tidak lama lagi

Microsoft memberikan pengguna MacBook Pro pilihan Touch Bar baru apabila menggunakan Word, PowerPoint, dan Excel.

 

Pengguna MacBook Pro kini boleh memasukkan hiperpautan dalam dokumen Word menggunakan Touch Bar.

Microsoft mengeluarkan sokongan Touch Bar kepada semua pengguna Office for Mac. Ini memberikan keupayaan kontekstual baru Word, Excel, dan PowerPoint pada MacBook Pro baru. Microsoft pertama kali mengumumkan sokongan Touch Bar pada bulan Oktober, dan pratonton telah dikeluarkan kepada ahli-ahli program Office Insider awal bulan ini. Pengguna MacBook Pro boleh mengakses ciri-ciri ini dengan pergi ke Bantuan> Semak kemas kini dalam mana-mana aplikasi Office for Mac mereka.

Versi awam termasuk keupayaan baru untuk pengguna Office. Dalam Word, anda boleh menggunakan Touch Bar untuk memasukkan foto, hiperpautan, atau komen dalam dokumen anda. Dalam PowerPoint, Touch Bar mendapat "kawalan khusus pandangan" untuk membentangkan tayangan slaid.

Microsoft juga menambah gelangsar baru ke Bar Touch supaya anda boleh memutar objek seperti imej atau lapisan baharu-lebih tepatnya dalam Word, Excel, dan PowerPoint. Di samping itu, Microsoft mengesahkan bahawa sokongan Touch Bar untuk Outlook dan Skype for Business akan datang tidak lama lagi.

 

Oktober lalu, Microsoft memberi Apple pandangan mengintip sokongan Touch Bar dalam apl Macnya, termasuk Word Focus Mode. Ciri ini menyembunyikan semua reben dan kawalan dari skrin supaya anda boleh memberi tumpuan kepada menulis dalam Word, sambil mengekalkan arahan yang paling relevan di hujung jari anda terima kasih kepada Touch Bar.

Dalam PowerPoint, Touch Bar mengintegrasikan lakaran kecil gelangsar supaya anda boleh bergerak melalui pembentangan anda, dan ia juga termasuk pemasa untuk memastikan anda tepat pada waktunya. Dalam Excel, menekan tanda yang sama melancarkan arahan yang paling baru digunakan pada Touch Bar. Dari sana anda boleh mengetuk untuk memilih julat dan menjalankan fungsi tertentu.

Apabila sokongan Touch Bar datang ke Outlook untuk Mac, anda boleh mengharapkan keupayaan yang sama. Apabila menyusun e-mel, sebagai contoh, Bar Touch akan memaparkan fail terkini supaya anda boleh menambah lampiran dengan satu ketuk. Dalam paparan Outlook Today, anda boleh menggunakan Touch Bar untuk melihat sekejap acara kalendar anda untuk hari ini, atau dengan cepat melancarkan panggilan Skype untuk Perniagaan.

Kenapa ini penting: Walaupun Apple dan Microsoft adalah pesaing yang jelas ketika datang ke sistem operasi, kedua-dua gergasi teknologi telah mengalami coretan kolaboratif. Dalam tahun-tahun kebelakangan ini, Microsoft telah berniat untuk membuat perisian Office for Mac tidak seolah-olah seperti yang berlaku selepas itu. Integrasi baru dengan perkakasan Apple mengambil langkah seterusnya, kerana MacBook Pro adalah satu-satunya komputer riba yang dapat memanfaatkan sokongan Touch Bar.


Untuk mengulas artikel ini dan kandungan Macnote Studio yang lain, lawati halaman Facebook kami.


Berikut Merupakan Testimoni Yang Kami Dapat Daripada Customer



Untuk mengatahui lebih lanjut silalah lawati website kami di Macnote Studio


Tak tahu dimana lokasi MACNOTE Gombak?


Anda boleh hubungi kami melalui:
                         


Anda amat dialu-alu datang terus ke MACNOTE di Gombak:


KAMI DI GOMBAK ( BERDEKATAN GIANT BT CAVES DAN MCD SERI GOMBAK)
- 10 MINIT DARI KEPONG DAN SELAYANG
- 15 MINIT DARI SETAPAK DAN SENTUL
- 25 MINIT DARI BANGSAR DAN AMPANG 
- 30 MINIT DARI PUCHONG DAMANSARA DAN CHERAS



Tiada ulasan:

Catat Ulasan