Macbook Repair - Mecnote

Cari Model Mac

Khamis, 22 Februari 2018

Google melancarkan program perakuan peranti Android perusahaan, dihilangkan oleh Samsung



Program Android Enterprise yang disyorkan Google termasuk sebahagian besar medan peranti Android, tetapi tidak termasuk Samsung. Berikut adalah pandangan Google.

Image result for google android

Google bertujuan untuk membantu prospek Android dalam perusahaan dengan mengesyorkan peranti yang memenuhi keperluannya untuk kegunaan perusahaan. Satu pengecualian penting dari program Android Enterprise Recommended adalah Samsung.
Program cadangan dari Google boleh menjadi rahmat bagi pembuat peranti yang termasuk dalam program ini, tetapi Android sedang bermain mengejar dalam perusahaan.
Samsung tidak pada senarai yang disyorkan awal, tetapi ia terlibat dengan kerajinan keperluan keseluruhan. Google berkata:
Semasa pembangunan program Android Enterprise Recommended, kami bekerja rapat dengan Samsung atas keperluan keseluruhan dan menjemput mereka untuk menjadi rakan kongsi pelancaran dalam program ini. Ini adalah kumpulan rakan kongsi pertama yang akan diumumkan dan kami akan bekerjasama dengan lebih banyak OEM pada masa akan datang.
Walau bagaimanapun, senarai Android Android Enterprise Recommended termasuk banyak pesaing Samsung seperti LG, Nokia, Huawei, dan BlackBerry. Google menambah bahawa peranti pada senarai yang disyorkan direka untuk memukul beberapa titik harga, tetapi syarikat tidak menetapkan dasar harga untuk rakan kongsi.
David Masih, pengarah Android Enterprise, berkata dalam catatan blog bahawa senarai awal rakan kongsi akan berubah dari masa ke masa.
Sepanjang 2018, kami juga akan menggunakan rangka kerja Disyorkan Android Enterprise untuk jenis rakan kongsi tambahan, termasuk OEM "penyedia" dan peranti lasak, pembawa mudah alih, pengurusan mobiliti syarikat (EMM) dan penyepadu sistem.
Pengabaian Samsung, bagaimanapun, tidak akan membantu penyebab keseluruhan perusahaan Android. Menurut data Engyte pada tahun 2017, IOS Apple menyumbang 82 peratus aktiviti perusahaan berbanding 18 peratus Android. Data Egnyte berdasarkan sampel lebih daripada empat bilion aktiviti. Jamf, yang menjadikan perisian pengurusan peranti Apple, mendapati 99 peratus perusahaan menggunakan iPhone atau iPad.Image result for android enterprise

Satu isu besar untuk Android dalam perusahaan adalah bahawa terdapat terlalu banyak rasa sistem operasi untuk menyokong dan patch. Google cuba membungkus beberapa keperluan dan amalan terbaik untuk peranti yang disyorkannya.

Macbook / Laptop Rosak , Tanya Kami .. Dimana Kami? - ( Seri Kembangan Outlet )


 - 5 Minit Dari Kinrara
- 10 Minit Dari Cheras , Putrajaya
- 15 Minit Dari Puchong 
- 20 Minit Dari KL 
- 25 Minit Dari Bangsar










Macnote Studio Seri Kembangan

Lot G.45 , Bazaar Rakyat PKPS,

Jalan Putra Permai 5/4,
Bandar Putra Permai,
4330 Seri Kembangan, Selangor

Waze  : Bazaar Rakyat PKPS

Google Maps : Bazaar Rakyat PKPS
E-mail  : macbookstationsk@gmail.com

Phone  : 03-8938 2344 /0105267005
Tel : 0105267005

Landmark : Cari Hotel M Design ( Tengok Gambar Diatas)

Waktu Operasi : Isnin - Ahad (10 a.m. - 9 p.m.) Setiap Hari

Tiada ulasan:

Catat Ulasan