Macbook Repair - Mecnote: Apps Produktiviti yang Hebat untuk Pengguna Mac

Cari Model Mac

Isnin, 5 Februari 2018

Apps Produktiviti yang Hebat untuk Pengguna Mac

Apps Produktiviti yang Hebat untuk Pengguna Mac

Dengan peningkatan gangguan berpotensi yang mantap, cabaran hari ini bukan untuk terus dikemaskini, tetapi tetap fokus. Bagaimana cara menutup semua gangguan? Inilah senarai apl produktiviti kegemaran kami.


Noizio - Tingkatkan Produktiviti Dengan Bunyi
Jika anda bertanya kepada orang di mana mereka pergi apabila mereka mahu menjadi produktif, hanya sedikit orang menjawab "pejabat". Pejabat moden adalah aliran yang berterusan. Bercakap, berteriak, berbunyi dan berdengung membuatnya tidak mungkin untuk terus fokus. Mana-mana kesan produktiviti dengan cepat hilang.

Noizio adalah cara terbaik untuk menutup semua bunyi-bunyi ini. Aplikasi ini menjana aliran bunyi bising yang menenangkan yang menutup bunyi lain yang lebih mengganggu. Rakan sekerja Chatty? Cuba tutup dia dengan bunyi hujan. Fon kepala tidak termasuk.


Zonebox - Fokus Dalam Percubaan Pendek
Kami manusia tidak dijadikan tumpuan untuk satu tugas selama 8 jam sehari, tetapi inilah yang kami kehendaki. Cara terbaik untuk menyelesaikan masalah ini adalah dengan membelah masa anda dalam sekeping kecil masa. Ini dikenali sebagai timeboxing. Daripada 8 jam, kira-kira 25 minit?

Zonebox membantu anda tetap produktif. Anda boleh menambah "kotak" anda sendiri, seperti "jawapan e-mel selama 15 minit". Petunjuk yang mesra di bahagian atas skrin menunjukkan kepada anda berapa banyak masa yang telah berlalu dan berfungsi sebagai peringatan untuk tetap fokus. Produktiviti anda akan meningkat dengan serta-merta.


iA Writer - Tipe Tanpa Kegagalan
Menulis dokumen panjang? Semakin bosan? Ia berlaku kepada kita semua. Kami sering menyembunyikan ketidakupayaan kami untuk memberi tumpuan dengan melakukan perkara yang samar-samar berkaitan dengan penulisan: kami menukar fon, memperbaiki susun atur dan menyesuaikan margin. Walaupun ia mungkin berasa seperti kemajuan, teks itu tidak lagi berlaku.

iA Writer bertujuan untuk menghapus semua gangguan. Ia tidak mempunyai ciri-ciri yang anda harapkan daripada Word atau Pages. Ia hanya teks. Antara muka adalah sangat mudah dan intuitif - anda hanya mula menaip. Anda akan terkejut melihat sejauh mana anda boleh menulis teks panjang apabila gangguan itu hilang.





Berikut Merupakan Testimoni Yang Kami Dapat Daripada Customer



Untuk mengatahui lebih lanjut silalah lawati website kami di Macnote Studio


Tak tahu dimana lokasi MACNOTE Gombak?


Anda boleh hubungi kami melalui:
                         


Anda amat dialu-alu datang terus ke MACNOTE di Gombak:


KAMI DI GOMBAK ( BERDEKATAN GIANT BT CAVES DAN MCD SERI GOMBAK)
- 10 MINIT DARI KEPONG DAN SELAYANG
- 15 MINIT DARI SETAPAK DAN SENTUL
- 25 MINIT DARI BANGSAR DAN AMPANG 
- 30 MINIT DARI PUCHONG DAMANSARA DAN CHERAS



Tiada ulasan:

Catat Ulasan