Macbook Repair - Mecnote: Cara Untuk Disable Updates Windows dalam Windows 10

Cari Model Mac

Khamis, 28 Disember 2017

Cara Untuk Disable Updates Windows dalam Windows 10

Cara Untuk Disable Updates Windows dalam Windows 10

Anda boleh melakukan ini dengan menggunakan perkhidmatan Windows Update. Melalui Panel Kawalan> Alat Pentadbiran, anda boleh mengakses Perkhidmatan. Dalam tetingkap Perkhidmatan, tatal ke bawah untuk Pembaruan Windows dan matikan proses. Untuk mematikannya, klik kanan pada proses, klik pada Properties dan pilih Disabled. Itu akan menjaga Windows Updates tidak dipasang pada mesin anda.


Tetapi sejak Windows adalah Perkhidmatan sekarang dan seterusnya, anda perlu memastikan komputer anda dikemas kini. Untuk dapat memasang set ciri seterusnya atau membina yang lebih baru, anda akan memerlukan kemas kini yang lebih awal untuk dipasang. Itulah sebabnya jika anda menggunakan masalah di atas, anda perlu pergi ke Perkhidmatan dan menghidupkannya sekali-sekala untuk memuat turun dan mengemas kini salinan Windows anda.


Selepas anda menghidupkan perkhidmatan Kemas Kini Windows, apabila anda membuka Kemas Kini Windows dalam Tetapan PC, anda akan melihat mesej bahawa kemas kini tidak dipasang kerana komputer dihentikan. Anda perlu mengklik Retry supaya semua kemas kini yang tersedia dimuat turun dan dipasang. Ini mungkin memerlukan dua atau tiga "Semak Kemas Kini". Anda perlu terus mengklik "Semak kemas kini" sehingga menyatakan bahawa komputer anda adalah terkini. Kemudian anda boleh kembali dan mematikan perkhidmatan Windows Update sehingga kali seterusnya anda merasakan anda cukup bebas untuk menghabiskan masa mengemas kini salinan Windows 10 anda.


Untuk mengatahui lebih lanjut silalah lawati website kami di Macnote Studio


Tak tahu dimana lokasi MACNOTE Gombak?


Anda boleh hubungi kami melalui:
                         


Anda amat dialu-alu datang terus ke MACNOTE di Gombak:


KAMI DI GOMBAK ( BERDEKATAN GIANT BT CAVES DAN MCD SERI GOMBAK)
- 10 MINIT DARI KEPONG DAN SELAYANG
- 15 MINIT DARI SETAPAK DAN SENTUL
- 25 MINIT DARI BANGSAR DAN AMPANG 
- 30 MINIT DARI PUCHONG DAMANSARA DAN CHERAS





Ez Bro




Tiada ulasan:

Catat Ulasan