Macbook Repair - Mecnote: Apple

Cari Model Mac

Khamis, 30 November 2017

Apple

Apple memperluaskan sokongan Bar Touch untuk GarageBand (Update)


Perisian pengeluaran muzik entry-level mendapat beberapa updated reka bentuk di WWDC.


Walaupun senarai aplikasi yang menyokong Touch Bar MacBook Pro telah berkembang pada klip yang baik, dan perisian muzik pembelajaran dan pengeluaran muzik tahap masuk sendiri juga mendapat kemas kini juga. Selepas WWDC, Apple menolak kemas kini GarageBand yang memperluas bagaimana aplikasinya berfungsi dengan Touch Bar MacBook Pro - serupa dengan suite pengeluaran tahap professional Apple sendiri, Logic Pro X, yang menambah ciri sentuhan awal tahun ini.

Dengan kemas kini 10.2, pengguna kini boleh dengan mudah menavigasi projek GarageBand, menyesuaikan tahap dan instrumen bermain dari barisan fungsi dinamik MacBook Pro. Untuk sesiapa lagi menyelam balik ke GarageBand, anda akan dapati kemas kini terbaru ini juga membawa "reka bentuk moden dengan kemudahan penggunaan yang lebih baik" dan keupayaan untuk menambah jejak anda bermula pada versi mudah alih aplikasi. Terdapat juga beberapa kawalan gelung drum baru dan tiga pemain drum maya baru yang boleh memainkan Pop, "Songwriter" atau gaya Latin.

Ciri-ciri Touch Bar mengetepikan, kemas kini terbaru untuk GarageBand adalah satu selamat datang. GarageBand mendapat kemas kini pada asas tahun, tetapi ini adalah salah satu kemas kini terbesar yang kami lihat sejak GarageBand 10 tiba kembali pada tahun 2013. Ia juga meyakinkan untuk melihat bahawa Apple tidak lupa untuk mengemas kini perisian tahap kemasukan itu dengan beberapa daripada ciri-ciri peringkat pro.


Credit : engadget

Untuk mengatahui lebih lanjut silalah lawati website kami di Macnote Studio


Tak tahu dimana lokasi MACNOTE Gombak?


Anda boleh hubungi kami melalui:


                         


Anda amat dialu-alu datang terus ke MACNOTE di Gombak:


KAMI DI GOMBAK ( BERDEKATAN GIANT BT CAVES DAN MCD SERI GOMBAK)
- 10 MINIT DARI KEPONG DAN SELAYANG
- 15 MINIT DARI SETAPAK DAN SENTUL
- 25 MINIT DARI BANGSAR DAN AMPANG 
- 30 MINIT DARI PUCHONG DAMANSARA DAN CHERAS



Ez bro Zubair

Tiada ulasan:

Catat Ulasan